fredag, oktober 06, 2006

DET REGNER

men det gør ikke noget. Den mark, der kunne blive problematisk, nåede vi i går takket være en lang og god arbejdsindsats de sidste to dage til kl. 21.

I dag er sådan en dagen derpå dag. Der ryddes op rundt omkring, hjul bliver lappet, og jeg skal have gjort lidt rent, for mine forældre kommer om et par timer.

Vi skal ha nemlig passe Tarzan. Tarzan er et lille hamster, som normalt bor hos min yngste niece. Hun og resten af min mellemste lillesøsters familie har imidlertid bosat sig i Canada i 3 måneder, så Tarzan bor hos mine forældre. De skal nu til Sverige, så vi skal være hamsterpasser i en uge.

Vi må passe på at Laika ikke kommer ind i stuen, hun tror jo bare det er en mus, og dem får hun jo ros for at fange ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar