tirsdag, november 21, 2006

DET ER DA LIDT HYGGELIGT

Egentlig skulle jeg sove, for landmanden ville køre sønnen til bus, og jeg har haft aftenvagt, men jeg stod op sammen med resten af familien, dækkede morgenbord, lavede te og skyndte mig så i seng igen, men jeg kan ikke sove.
Så nu sidder jeg her foran skærmen, drikker te i mørket, og lader lyset stille bryde frem bag mig. Fjernsynet går lavtmumlende, det har fået sine særheder, skal tændes om morgenen, så det er varmet op til senere på dagen, hvor vi gerne vil se andet end DR1.
Trætheden mærkes nu, så jeg prøver igen.

4 kommentarer:

  1. Kære Lene

    Jeg har netop fundet din blog, og jeg synes der er MEGET hyggeligt her! Du har mange flotte billeder og du skriver rigtig godt!. Jeg vil helt sikkert komme her igen.

    Kærlig hilsen Evi

    SvarSlet
  2. Tusind tak Evi og velkommen her. Det var dejligt at høre :-)

    SvarSlet
  3. Hvor jeg dog beundrer jer der kan det med at tage en nattevagt uden at falde i søvn.
    Det er selvfølgelig et spørgsmål om træning, men alligevel.

    SvarSlet
  4. Farmer, nu var det aftenvagt jeg havde, og så kommer jeg hjem kl. 0.30 senest. Men jeg har tidligere haft nattevagt, og man vænner sig til det, den første vagt er den værste, især omkring kl. 4-5. I dag har de powernap, NÅR de har tid til det.

    SvarSlet