søndag, december 17, 2006

GODKENDT FRU GREEN


"de er bedre end de frosne" sådan fru green, du skrev jo de var gode, og hermed er det bevist.

Godtnok vil de unge mennesker ikke købe den med, at de hellere vil ha frosne æbleskiver end mine hjemmebagte, "for hvor længe siden er det lige, at vi sagde det, mor, 10 år?"

Okay, det har måske nok været min undskyldning for ikke at skulle stå med bøvlet.

Nå men den her opskrift er med almindelig mælk i stedet for kærnemælk, så det gør jo, at jeg altid har ingredienserne i huset, hvis lysten skulle komme over mig.
De er godkendt af alle, de er mere luftige, og jeg synes faktisk også, de var nemmere at bage.

1 kommentar:

  1. Det glæder mig at kunne sprede glæden ved rigtige hjemmelavede æbleskviver.
    Hvis ikke jeg har udrettet andet, så har jeg forhåbentlig det. ;-)

    SvarSlet