søndag, februar 25, 2007

DRYP DRYP

Som så mange andre har vi også ømme rygge, kolde fingre og knæ af at kravle rundt på loftet og fjerne sne.
Landmanden og sønnen tog en ordentlig tørn i går, da der pludselig dryppede ned i datterens værelse. I dag er det så i køkkenet, som har dryppende musik, så landmanden og jeg måtte på loftet igen. Det har vi aldrig prøvet før, heldigvis bor vi jo ikke i byen, for der er der også fortove, der skal ryddes og istapper, der skal holdes øje med, for ellers kan man blive holdt ansvarlig for andres skader.
Ind imellem undrer jeg mig over forsikringer, for det, vi går og tror, de dækker, er sjældent dækket, så man skal godt nok være på vagt.

8 kommentarer:

  1. Jeg tror, der er mange, som får ubehagelige overraskelser med fygesne, som er kommet ind ad sprækker, de slet ikke vidste fandtes. Godt I fik reddet det meste også, Lene.

    SvarSlet
  2. Ja jeg tænkte på jer Liselotte, mens vi kravlede rundt deroppe.

    SvarSlet
  3. Sikke I har været på arbejde alle sammen. I får alle solskinstimerne, men også al sneen.

    Vi har ikke haft de samme problemer på Fyn (i hvert fald ikke på min egn...)

    SvarSlet
  4. ja noget for noget mrsbalooui ;-)

    SvarSlet
  5. Hmf. Her blev det dårligt nok hvidt, så var det væk igen.

    SvarSlet
  6. ja det er lidt underligt Lizelotte, at lille Danmark har haft så forskelligt vejr

    SvarSlet
  7. Indtil jeg saa Liselottes billeder af al den sne de havde fjernet fra loftet havde jeg fuldstaendig glemt om saadanne problemer! Suk, hvor er det mange aar siden jeg har oplevet sne; saadan rigtig for alvor!
    Jeg haaber ikke vandskaderne er store!

    SvarSlet
  8. nej, Tina, vi fik fjernet sneen inden der blev skader. Men jeg tror, der er mange, som får problemer.

    SvarSlet