søndag, marts 18, 2007

DET GJORDE SLET IKKE ONDT

Det er snart tid til afgang fra Paris, og jeg har det stadig godt, selvom det nu er en 50 årig kvinde, der oplever Paris.
Jeg havde så dejlig en fødselsdag i går, men nærmere beskrivelse må vente, til jeg lander i Danmark.
Lige nu sidder vi i datterens lejlighed og slapper af og drikker te. Vi ved nu, hvorfor der ikke findes overvægtige franskmænd i Paris. man får gået mange skridt i metroen,men det er en genial opfindelse, og det er også let at finde ud af. Hver dag passerer 5, 5 millioner mennesker igennem metrosystemet, så vil man studere franskmænd,er der rig lejlighed der.
Hele weekenden har bare været så god, og jeg er klar til de daglige forpligtigelser igen.
Au revoir

10 kommentarer:

  1. TILLYKKE!!

    SvarSlet
  2. TILLYKKE med den store dag. Glæder mig, at det ikke gjorde ondt.
    Og glæder mig til at høre mere om fejringen - og om Paris.

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke med fødselsdagen, Lene.
    Åh Paris - måtte jeg få lov at nyde den by igen (var der med gymnasiet i 1974 !!) ... og gerne som 50-årig !!
    Jeg glæder mig til at høre ALT om turen
    Kh Hanne

    SvarSlet
  4. Rigtig hjertelig tillykke med dagen og glæder mig vildt til at høre om Paris. :-)

    SvarSlet
  5. Hjertelige lykønskninger, Lene og velkommen i de voksnes rækker - det gør ikke ondt at blive voksen, det er dejligt. Det er årtiet med børnebørn og tosomhed :-)

    Hav en god ferie i Byernes By :-)

    SvarSlet
  6. Rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen.
    Jeg håber, I har en rigtig god tur dernede, vi var dernede sidste år :-)

    SvarSlet
  7. Jamen tillyke da herfra også :-) Nyd nu turen...

    SvarSlet
  8. På bagkant til lykke, Lene! Dejligt at høre, at du havde en rigtig god dag...

    SvarSlet
  9. Rigtig hjerteligt til lykke - jeg glæder mig til at høre om turen :-)

    SvarSlet
  10. Tak til jer alle sammen. I slipper slet ikke for at høre om turen, det er jo min blog ;-)

    SvarSlet