onsdag, marts 07, 2007

LIVSGLÆDE

Vejret påvirker mig, så for at få lidt lys ind tastede jeg livsglæde og googlede det :
Jeg blev tilbudt bolig i Spanien, at komme til latterkursus, at få krisen til at forsvinde med life-coaching, at mine drømme blev til virkelighed med psykoterapi og coaching, at jeg kunne tabe mig med coaching, selv et permanent bedre liv kunne jeg få med livsenergibehandling og til sidst en omgang neo feng shui rådgivning , så var alt fuldendt.
Jeg tror, jeg tager mig en koraften med fuld power på "this little light of mine" Det kan fjerne al spindelsvæv i hjerneafkrogene og sætte gang i endorfinerne.

3 kommentarer:

  1. ...let it shine, let it shine, let it shine ...!

    Håber det var lige så godt som forventet :-)

    SvarSlet
  2. Det var det Lizelotte, al det trsite og grå bliver sunget væk ;-)

    SvarSlet
  3. Man KAN ikke være sur og synge på en gang ... ikke engang "the blues"....

    SvarSlet