mandag, marts 12, 2007

MIN LILLE HJÆLPER

Fancy cykler og smarte løbesko er ikke det jeg bruger for at komme i form. Næh alt jeg har brug for, er den her bette tingest. Jeg har haft en før, men glemte den desværre i omklædningsrummet, og der var desværre andre end mig, der syntes, den var smart.



Skridttælleren nulstiller selv ved midnat og den gemmer de sidste 7 dages resultater. Den skelner mellem almindelige skridt og ture, hvor man går mere end 10 minutter i rap.Jeg har savnet den, så nu skulle det være, jeg vil elske at følge med i, hvor mange skridt det bliver til i løbet af dagen.
Og nej jeg får ikke penge for at reklamere. Min er købt på apoteket for 199,-kr.

4 kommentarer:

  1. du må også kunne konstatere, at du går adskillige km på en arbejdsdag, kan jeg forestille mig.

    SvarSlet
  2. Ca 6-8000 skridt afhængig af hvor travlt der er, Regitze, så jeg har jo et lille forspring i forhold til dem, der sidder stille på arbejde.

    SvarSlet
  3. Hej Lene - det var dog en smart lille tingest ;-) Jeg bliver ofte spurgt af læger, hvor langt jeg kan gå (pga. slidgigt i mine knæ). Det er meget svært at udtale sig om. Nogle dage kan man gå længere end andre dage, og hvor mange skridt bruger man, når man laver husligt arbejde ? Det huslige arbejde + en gåtur – hvor meget bliver det til i meter/kilometer ? Måske skulle jeg købe sådan et lille måleinstrument. De vil kigge noget de kære læger, hvis jeg prompte svarer f.eks.3½ kilometer. Hvor ved jeg så det fra ;-)

    I sammen ombæring vil jeg ønske dig hjertelig tillykke med fødselsdagen – jeg har set at det er en af de runde mærkedage. Oveni ønsker jeg dig og din familie en rigtig god ferie i Paris med sejlture og musicals og meget andet godt. Jeg frygter, at du pludselig er rejst, og jeg ikke fik overbragt dig ønskerne inden ;-)

    SvarSlet
  4. tak skal du ha Anne, jeg rejser fredag, og nu lover de regn både i Paris og Nordjylland lørdag, hvad har jeg dog gjort? ;-)
    Men vi skal nok nyde det alligevel, og vejrudsigter kan nå at skifte, det satser vi på.
    Skridttælleren er faktisk smart, jeg har haft en billig udgave tidligere, men den stolede jeg ikke helt på.

    SvarSlet