onsdag, april 25, 2007

HERLIGE ONSDAG

I dag fik jeg årets første is i gågaden, der var lunt og lækkert, så sønnen og jeg kunne gå rundt i T-shirts og se på gave til nevøen. Jeg savner at kunne smutte ned i gågaden, som jeg kunne, da vi stadig var på sygehus Nord. Det er for besværligt at finde p-plads, når man kommer ude fra sygehus Syd.

Herhjemme belønnede moreltræet(som jeg nok tror det er) mig med masser af blomster.



Og det er jo onsdag, så skal jeg til gospelkor, det er noget af det bedste, jeg har gjort for mig selv længe. Jeg bliver så glad hver gang.

8 kommentarer:

  1. Årets første is...Mmmmm, her ved Karrebæk har de(syns jeg) de beste vafler med alt hjertet kan begære. Jeg glæder mig allerede bare ved tanken om at inden så længe så bliver turen lagt omkring:-)
    Gospelmusik bliver man glad af at høre, det er så livsbekræftigende syns jeg.

    SvarSlet
  2. Judith - jeg kender også en god vaffelbager, som bliver besøgt ofte, når jeg er i sommerlandet.
    Gospel er fuld af liv, det er umuligt ikke at blive smittet af tekst og musik.

    SvarSlet
  3. Jeg sang i kor i efteråret, men måtte desværre springe forårssæsonen over.
    Jeg synes det er dejligt at få rørt næbet til en god gang sang.

    SvarSlet
  4. Gospel er altså guds gave til kirkekoret. Jeg kan hverken synge eller danse pænt, til gengæld kan jeg slet ikke lade være når jeg hører gospel, det ér kun til at blive glad af:)

    SvarSlet
  5. Rigtig god fornøjelse med sangen, Lene - der findes ikke meget, som er bedre :-)

    SvarSlet
  6. Sifka - du må med igen, det er sundt for humøret og mavemusklerne :-)

    Pia - jeg kan heller ikke stå stille, jeg er dog ikke endt som Finn Nørbygård i hans show med Jette Torp, hvor han bliver helt balstyrisk :-)

    Liselotte - det er så godt, og jeg er så godt tilpas, når jeg kører hjem.

    SvarSlet
  7. Muhahahahaha, det ville ellers være en helt fest hvis alle gik helt ud af kroppen på den der Finn Nørbygård agtige facon:)

    SvarSlet
  8. Tror nok vores korleder ville blive lidt forskrækket, jeg mener vi er jo i Vendsyssel ;-) Her hvor tingene er "godt nok", når de er "fantastiske" i København ;-)

    SvarSlet