onsdag, maj 09, 2007

SIKKE EN DEJLIG MORGEN


Solene skinner fra en skyfri himmel her til morgen, gad vide om det holder resten af dagen. Lige nu nyder jeg det, og vores store æbletræ står med blomster og minder om et efterår med masser af æbler og en dejlig køretur.


Den næste rhodendendron står parat til at springe ud, og ned i haven ser hostaen ud til at overleve trods min sene flytning af denne. Bedet med 30 rhodendendron, som landmanden lavede sidste år, venter jeg spændt på at se i blomst, det bliver en flot afgrænsning af græsplænen.





Godt humør fra morgenstunden, det er da en dejlig gave.

10 kommentarer:

  1. Jamen solskin giver altså bare et bedre humør....God dag til dig :-)

    SvarSlet
  2. tak i lige måde, moster tulle. Håber I også har solskin.

    SvarSlet
  3. Dejligt med frugttræer som du får anvendt så godt. Jeg gemmer navnene på alle de smukke steder, som I bevæger jer hen. Så har vi altid lidt at køre efter, når vi engang kommer til Jylland. Her er det stadigvæk gråvejr, men der er lovet opklaring, så det håber jeg på.

    SvarSlet
  4. Og nu er der overskyet her, Kaja :-) så vi sørge for at nyde solen, når den er fremme

    SvarSlet
  5. Godt, der var nogen, der havde solskin fra morgenstunden. Hos os kom der vand i spandevis. Der var dog også lidt sol men meget vådt.
    Hosta er en virkelig god ting, som jeg mangler at få indført i min have.
    Forhåbentlig kommer du med flere farvefotos, efterhånden som rhodo'erne blomstrer.

    SvarSlet
  6. du slipper ikke, Conny, for fotos ;-) Vejret er meget vekslende, før var det overskyet, nu er solen fremme igen, men endnu ingen regn

    SvarSlet
  7. Vi våknet også opp til en nydelig morgen, men da vi kom ut var det kaldt. Jeg håper solen får varmet oss i løpet av dagen. Ha en fin dag.

    SvarSlet
  8. Tak i lige måde Hege, lige nu går jeg ude og vasker vinduer og luften er egentlig lun, når solen er fremme.

    SvarSlet
  9. Hosta er en hver haves pryd - og den er ikke til at tage livet af :-)

    Hav en dejlig dag, Lene :-)

    SvarSlet
  10. Du må også hygge dig Ella og jeg er slet ikke misundelig :-) (måske lidt)

    SvarSlet