torsdag, juni 21, 2007

VED DAGENS ENDE

Der blev gjort rent, men jeg fandt også på så meget andet, vaskede tøj, bloggede, bagte kage og gik tur. Og så sluttede jeg aftenen af med nok en motorcykeltur.

Ella opklarede lige et lille mysterium for mig, da hun skrev om vildroser. Nu må jeg så afgøre om min vilde rose skal klippes væk, jeg tror jeg venter og ser om den kommer i blomst.


Højmosen, markerne og grøftekanterne skifter hele tiden, her er altid noget nyt at kigge på, hvis man kigger efter.




På søndag skal vi være turguide for vores MCklub, så turen blev lige gennemkørt nok en gang, og vi tilføjede en lille omvej til Vennebjerg kirke, for her ligger en gravhøj, hvorfra der er en herlig udsigt, og så er der et lille hårnålesving på vejen derop :-)


5 kommentarer:

  1. Flotte billeder - tak for turen. Troede egentlig ikke der var så bakket i dit hjørne af Danmark?(nordvest?)

    SvarSlet
  2. Der er fladt med masser af vidder og udsigt, men enkelte bakker er der dog også, Pollyanna

    SvarSlet
  3. Tak for turen, den var skøn.

    SvarSlet
  4. velbekomme Kaja, håber ikke I er ved at drukne i regnen ned hos dig

    SvarSlet
  5. Vi fik ikke ret meget vand, kun 16 mm. Så det var ok med os, vi mangler ikke lige nu.

    SvarSlet