tirsdag, august 14, 2007

10 TING

Sister bonde har udfordret mig til at finde ti ting ved mig selv, jeg godt kan lide.

Den var svær, jeg er bedre til at finde det jeg ikke kan lide ;-)

Men
- jeg har let til latter (og let til tårer)
- jeg har nemt ved at komme i kontakt med andre mennesker
- jeg er god til at arbejde sammen med andre, elskede gruppearbejde
- jeg har et positivt sind som regel
- jeg elsker at synge i kor
- jeg har fået sat to børn godt i gang.
- jeg er blevet bedre til at lytte
- jeg kan godt slappe af med en bog, selvom det halve køkken roder
- jeg kan grine af mig selv, når jeg kvajer mig
- jeg er en dagdrømmer

De første fem, der læser dette her, er hermed udfordret, tag handsken op ;-)

8 kommentarer:

  1. Tak Lene :-) Der er heller intet her, som forbavser mig.
    Er det ikke utroligt, så svært det er for os at finde positive ting. Vi er alt for gode til det negative.
    Den med Dagdrømmer - den ville jeg gerne have føjet på mig selv.

    SvarSlet
  2. Ups. Det må jeg jo have skrevet så. Det bliver nok svært - har det nok lidt som dig.

    SvarSlet
  3. Godt gået Lene - rigtig flot - og dejligt at læse.

    SvarSlet
  4. Uha hvor er der da bare intet af det du nævner der overrasker spor. Det skulle lige være det med at læse i en bog mens køkkenet roder. Havde jeg virkelig ikke troet om dig Lene;-) Dejlig læsning!!!!!

    SvarSlet
  5. Johanne - dagdrømmene giver mig luft og energi til hverdagen, så efterhånden har jeg lært at elske min evne til at "forsvinde" ;-)

    Pollyanna, det glæder jeg mig til at læse :-)

    Tak sister bonde

    fru koch, på arbejde er jeg vældig struktureret, men herhjemme? da lader jeg bare som om ;-)

    SvarSlet
  6. Wow, sikke nogle gode punkter, og jeg fornemmer klart, at de passer fint til dig!

    SvarSlet
  7. Dejlige 10 :)

    SvarSlet