lørdag, august 04, 2007

DET GØR MIG GLAD 5


At vågne med glæden i behold fra i aftes, hvor mine børn og jeg slukkede fjernsynet og snakkede, bare snakkede om alt mellem himmel og jord.
At jeg om et par timer kører på opdagelse på motorcykel i det danske land med den mand, som jeg stadig efter så mange år er vild med.
At køre hjem til gården i strålende solskin med Dire Straits og Sultans of Swings i radioen.


At vide, at selvom jeg ikke har set min familie(søskende og forældre) hele sommeren, så er de der for mig og jeg for dem. Denne følelse af at være elsket uden at jeg skal gøre mig fortjent til det, den er fantastisk.

Ha en god dag

13 kommentarer:

  1. Og i lige måde, Lene - en vidunderlig lørdag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Tak Liselotte, må du også få en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. jeg vågnede i en stemning som din. og sidder nu og bobler efter at have læst dit morgenindlæg. og er meget bevæget efter at have læst dine overvejelser fra forleden om når livet har fået nok.
    det bliver en nærværende dag - og jeg skal også afsted på mit bagsæde:)
    jeg ønsker også dig en dejlig dag.

    SvarSlet
  4. God tur Regitze og tak for dine ord :-)

    SvarSlet
  5. Ihh, altså, al den glæde - det bobler helt her over til mig. God week-end, Lene!

    SvarSlet
  6. Hvor var det smukt formuleret, Lene!

    SvarSlet
  7. Lene, sådan en kærlig familie har jeg også og hvor jeg dog lever på deres kærlighed bare ved at vide at den er der. Det er en livsrigdom!

    SvarSlet
  8. Den med at være vild med manden efter så mange år, tilslutter jeg mig. Det er kærlighed og skønt. Fortsat god weekend

    SvarSlet
  9. Tak Nina og i lige måde :-)

    Tak Madame :-)

    Irene, det er lige det, det er :-)

    Sister Bonde, man skal holde ud og holde af, så giver det tifold tilbage ;-)

    SvarSlet
  10. Lene, jeg kan godt forstå du er vild med ham - han er godtnok også sød :-)

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. For et hyggelig og livsbejaende innlegg. Sånn kan heldigvis livet også være av og til.

    SvarSlet
  13. Jep Lizelotte :-)

    Heldigvis, Hege, findes disse små glædesstunder, de giver overskud til de mere trælse stunder.

    SvarSlet