mandag, august 27, 2007

HU HEJ HVOR DET GÅR

Træk vejret Lene.

Ud af døren fra arbejdet
Hente datteren
Handle ind
Hjem kl. fem
Eftermiddagsmad ud til folkene (heldigvis havde datteren kedet sig, mens kæresten var på arbejde, så hun havde bagt kanelsnegle)
Kartofler skrubbes
Flæsk ryger i ovnen til stegning (undskyld, det politisk korrekte i butikkerne hedder nu svinebryst i skiver, men det bliver til stegt flæsk!)
Gulerødder skrælles og ryger i foodprocessorens rivemaskimekaniske apparat (jeg har selv købt den, behøvede ikke at råbe ”Oluf, a står under æ mistelten”)
Hvid sovs laves på den fede måde (og sies, da der blev klumper i den)
Bord dæk dig!

Værsgo

Rydde op og nej opvasken er ikke taget endnu, jeg tror det har godt af at stå i blød ;-)

Læse, læse , læse blogs og grine, grine

Ikke tid til at kommentere nu, for nu ryger benene op i sofaen og resten af kroppen kommer bagefter sammen med avisen og en kop te.

Ha en god aften

15 kommentarer:

  1. Som du dog kan skrive det, søde kvindemenneske :-)
    *Træk vejret dybt ind, pust ud* - gentag fra * til *. Du må have en hyggelig og forhåbentlig rolig aften.

    SvarSlet
  2. tak Johanne, jeg trækker vejret og hygger mig :-)

    SvarSlet
  3. Grine, grine herfra, skønt at læse

    SvarSlet
  4. Bliver helt forpustet.. Få nu slappet lidt af :)

    SvarSlet
  5. Godt sister bonde :-) latter forynger, så vi må da snart være et par unge vårharer ;-)

    Joan, nu slapper jeg af, og velkommen hertil. Min hukommelse er ikke hvad den har været, så tilgiv mig hvis du har kommenteret her før, men man kan da aldrig sige velkommen for meget, kan man ;-)

    SvarSlet
  6. Kan du så lige tage og få slappet af - siges som Joan hold op hvor blev jeg forpustet:-)

    SvarSlet
  7. Jeg slapper af, jeg slapper af, fru koch. Husk hvad jeg skrev i 10 positive, jeg er god til at slappe af i sofaen, selvom køkkenet roder :-)

    SvarSlet
  8. Puh, - ja, sånne er hverdagene. Ikke rart man av og til må gjøre ingen ting. Håper du fikk en rolig kveld.

    SvarSlet
  9. Det gjorde jeg Hege, jeg læser Fredrikssons Huset ved kysten

    SvarSlet
  10. Er det ikke sådanne dage, der holder os unge og igang?

    SvarSlet
  11. Også i den grad Nina, men her til morgen føler jeg mig lidt skakmat :-)

    SvarSlet
  12. Skønt indlæg, Lene, pyha jeg taber helt pusten.

    SvarSlet
  13. Tak Madame,her har jeg fået pusten igen ;-)

    SvarSlet
  14. Godt du fik pusten igen - det prøver jeg også lige her - skønt jeg kun læste om det ;-)

    SvarSlet
  15. Det er ikke godt et cetera, hvis jeg får gjort alle andre forpustede :-)

    SvarSlet