fredag, september 28, 2007

SYV AF SLAGSEN

Nu må jeg til det, Helle og et cetera har tagget mig for længst

Reglerne er:
1. Link til den, som har tagget dig.
2. Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
3. Tag 7 personer i slutningen af blogindlægget.
4. Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.

Her kommer 7 ting:

1. Jeg er 172 cm. høj og bruger str. 40 i skonr.
2. Jeg kan sagtens spise ½ liter is uden at blive skidt tilpas
3. Når jeg kører hjem fra arbejde og er træt, skråler jeg løs på ”Vi maler byen rød”
4. Hjælper det ikke, går jeg over til ”Giv slip nu” med Danser med Drenge

5. For mange år siden var landmanden og jeg på ferie for første gang sammen i udlandet. Jeg var hunderæd for at køre på die Autobahn. Efter 14 dage sydpå gik det opover igen. Landmanden faldt i søvn, vågnede og det første, han så, var, at jeg var ved at bruge blinklyset, dernæst så han på speedometeret, 180 km/timen, så rejste han sig op og så, at jeg var ved at få en Porsche til at trække ind og give plads for mig. Så lagde han sig ned igen og sov videre. Det gik jo helt fint. Jeg kører ikke så stærkt mere, men det var fedt!

6. Jeg snakker meget, siger mine kolleger og søskende, men jeg kan også lytte!
7. Da jeg var gymnasieelev, fik jeg besked på at bevæge mig lidt mindre, når jeg sang i kor. Ikke så sært, at jeg er vild med gospel ;-)

Enhver, der føler lyst til at lege med, opfordes hermed til at tage udfordingen op.

15 kommentarer:

  1. Det der med fart kender jeg.... Jeg elsker også at køre stærkt på den tyske autobahn... Jeg gad godt se dig synge i kor - eller bare synge; vi maler byen rød...... Jeg skråler også altid - når jeg er alene.

    SvarSlet
  2. marianne/shabby jeg tror jeg synger bedre i koret end i min bil :-) for der skråles igennem i sidstnævnte tilfælde ;-)

    SvarSlet
  3. 1 og 5 har vi tilfælles. Vi er åbentbart en del med den højde.

    SvarSlet
  4. Dengang vi var unge var det højt Sister bonde, i dag er det vist en almindelig højde. Du er godt nok tidlig oppe sådan en lørdag morgen, ha en god dag :-)

    SvarSlet
  5. Spændende punkter - du er da en værre fartbølle, Lene ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg er blevet klogere madame ;-)

    SvarSlet
  7. Lene. jeg skreg af grin - det var en dejlig humoristisk "løsning" af opgaven! og afslørende: sjov og sød og klog er du - og aå altså ex-fartbølle =0D

    SvarSlet
  8. Tak et cetera, jeg vidste ikke hvad jeg skulle skrive, og så blev det til små finurligheder. hilsen xe-fartbøllen ;-)

    SvarSlet
  9. man skal altid læse igennem to gange, inden man trykker på knappen hilsen ex-fartbøllen :-)

    SvarSlet
  10. Så først nu, at andre også har tagget dig. Du er også på min liste, men bestemmer jo selv og du vil afsløre mere...

    SvarSlet
  11. Jeg anede, at der bag dit milde ydre, gemte sig en fartbølle ;-)

    SvarSlet
  12. Hei du.

    Nå har jeg kost meg lenge i din blogg. Det må være nyskjærrigheten over andres liv som frister oss inn i andre blogger. Som å smugtitte inn gjennom vinduer når det er mørkt ute, og lysene innendørs er tent.

    :-)

    Takk for titten kjære med "søster".

    SvarSlet
  13. kagekone, jeg kan godt forstå at du ikke vidste jeg var tagget, for jeg har været noget sløv i det. Kan se at du også har haft en hård uge.

    Du er ikke til at snyde Ella :-)

    Velkommen Anemone, og det er så godt et billede du bruger, nu får vi lov til at kigge gennem vinduet :-) Og såvidt jeg kan læse udaf nogle af dine kommentarer hos andre, så er vi sygeplejersker begge to.

    SvarSlet
  14. Især punkt 2 kunne jeg godt lide. Endelig en isspiser-fælle. De fleste vil ikke være ved, at de kan lide at spise meget af en ting.
    I vores familie grundlagde min far levereglen: Man er aldrig så mæt, at man ikke kan spise en portion is mere.

    SvarSlet
  15. Din far var en klog mand, Conny, jeg er så enig :-)

    SvarSlet