tirsdag, september 18, 2007

UNDSKYLD MIG


Jeg har tjent mine penge i dag, så det mærkes, hovedet er ved at lukke for flere input, så der skal vist lige slappes af før aftensmaden.

Ansvaret for 8 patienter efter tre fridage gjorde mig lidt rundtosset fra morgenstunden af, heldigvis havde jeg to garvede assistenter at samarbejde med, men jeg vil helst være med i plejen også, ikke bare gå stuegang og sørge for medicin. Det kom jeg nu også til, men der var så mange tråde, der skulle samles, informationer der skulle gives, så jeg til sidst måtte stole på min seddel, for hjernen kunne ikke rumme mere.

Garnet til Pisa trøjen ligger stadig fremme, jeg kan ikke blive enig med mig selv, om det er den rigtige farve, jeg har valgt. Men hvis det nu ligger der et par dage, så kan det være, jeg finder ud af det ;-)

7 kommentarer:

  1. Lækkert garn og fantastisk flot farve - venter spændt på hvad det ender med :-)

    SvarSlet
  2. flot farve, jeg tror den passer, men det er godt at "gå rundt om garnet" et par dage :-)

    SvarSlet
  3. Det er en smuk farve garn, du har valgt. Håber du viser os trøjen, når du er færdig :-)

    SvarSlet
  4. Wow for en smuk farve, lige mig.
    Hav en god aften.

    SvarSlet
  5. fru koch, en trøje som den der er tegnet mellem de to nøgler garn, forhåbentlig ;-)

    Anne, jeg går lige et par runder ;-)

    madame, den skal nok blive vist, for så håber jeg det ansporer mig ;-)

    Kaja, jeg håber også det lige er mig ;-)

    SvarSlet
  6. SÅ flot en farve, dejligt at de lilla toner er helt fremme igen, gik meget i dem for 30-35 år siden ;)

    SvarSlet
  7. Jette, de sagde oppe i Bindestuen, at lilla bliver en af farverne til vinter, men ikke når jeg ser i damebladene

    SvarSlet