fredag, oktober 26, 2007

OM LIDT


Der er gået en tornado gennem huset. Gulve er skrubbet og skuret, støv er fjernet, støvsugeren har gjort sin gerning, tøj er vasket, aftensmaden er næsten klar, så nu er det badetid og pakketid. Datteren havde jo ret, hun har skældt mig ud, når jeg fik dårlig samvittighed over ikke at få lavet nogle af de mange projekter, der altid er i et hus, her i ferien. Jeg har haft brug for at drosle helt ned, sove længe og gå lidt i tomgang. Nu kan jeg lidt igen.

Og hele tiden bliver jeg mindet om tiden, der er gået, når jeg kigger hen på computeren. Landmanden har sat den til at bruge alle vores billeder som pauseskærm. Jeg bliver så glad, når jeg kigger derhen.


Ha en god weekend.

13 kommentarer:

  1. Du har fat i det nu, Lene - bliv på sporet og nyd resten af ferien i sommerhuset :-)

    SvarSlet
  2. Du må også have en fantastisk weekend.

    Du må være et særlig varmt menneske. Det er jeg sikker på. tak fordi jeg må læse med.

    SvarSlet
  3. Du har ret, det er andre ting end rengøring og oprydning, der virkelig tæller. Dejlig weekend til dig Lene. Jeg bruger også mine billeder til pauseskærm, det er en daglig glæde.

    SvarSlet
  4. Rigtig god weekend til dig, Lene. Det er dejligt at læse, at det er lykkedes dig at holde ferie på den måde, som du trængte til :-)

    SvarSlet
  5. Også god weekend til dig, Lene, det er dejligt at læse, at du har droslet helt ned, sovet længe og været i tomgang.

    SvarSlet
  6. God helg til deg også. Bildene dine er nydelige. Jeg skulle ønske det så like pent ut her hos oss, men det gjør det ikke ennå. Vi får bøye nakken i morngen.

    SvarSlet
  7. Godt gået, Lene, at du kunne tage dig sammen til at lave ingenting i en periode. Det er så svært!
    Og så den der tornado - ku´ den ikke lige hvirvle her forbi mon? Der trænger!

    SvarSlet
  8. DET ser hyggeligt ud - og det er godt hvis du har fundet ud af at tage en "slapper" - forsat rigtig god week-end, Lene!

    SvarSlet
  9. Tak alle sammen og så er vi hjemme igen, sådan en mini ferie går hurtig ;-)

    SvarSlet
  10. En rigtig dejlig weekend til dig også:-)

    SvarSlet
  11. Åhhhhh sikke en dejlig livsklog datter du har. Nemlig, at have fri eller holde ferie - betyder at gøre det du har lyst til. Det er vi nogen som ikke er så gode til, men et gammelt ordsprog siger:
    Øvelse gør mester

    SvarSlet
  12. og vi øver os, gør vi ikke Marianne? ;-)

    SvarSlet