onsdag, november 07, 2007

DAGEN GÅR PÅ HÆLD

Og jeg går med. Regnskabet blev færdigt til tiden, og jeg er glad for, at jeg ikke til daglig sidder foran en computer hele dagen. Hovedet er tungt, og kroppen lidt stiv, men forude venter en aften med sang, og så ved jeg, at energien kommer tilbage igen.

Maden er klar, når familien er klar.Bordet er dækket med de nye hverdags tallekner, som jeg nyder, at jeg tog mig sammen til at købe. Det ser nu pænere ud end med de gamle skårede.


Og her er lidt dokumentation til Inger ;-)

17 kommentarer:

  1. Sikke en fin, lille artikel i 'Hendes Verden' om din blog, Lene. Tillykke med den - du fortjener den så meget!
    Jeres nye tallerkner er meget smukke.

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig, til jeg ser notitsen live - når jeg overtager næste bunke Hendes Verden fra min mor.
    Blogverden er rigtig ved at blive opdaget derude i den virkelige verden.

    SvarSlet
  3. Hjertelig til lykke, Lene! Det er godt, at flere mennesker får kendskab til dine kloge ord om livet, arbejdet, tilværelsen. Og så må jeg give Madame ret, det er nogle dejlige tallerkner! :o)

    SvarSlet
  4. Tak madame, og tallerknerne kostede kun 10 kr. stykket, så der var ikke så meget at tænke over ;-)

    Conny, ja selvom mange stadig ligner et spørgsmålstegn, når jeg nævner ordet blog.

    Nina, tak :-)

    SvarSlet
  5. Sikke fin en artikel, hvor hyggeligt. Det har du fortjent, med dine hyggelige og dejlige indlæg.
    de er rigtig søde de tallerkner, også til en 10´er...

    SvarSlet
  6. Tak valdemarsro, og når du siger de er pæne, så bliver jeg så glad :-)

    SvarSlet
  7. Hejsa igen.
    Ja, som fortalt har jeg også fulgt din blok igennem længere tid, vel nærmest blevet lidt afhængig af dine fortællinger. Familien undrede sig over min pludselige juble :-)

    SvarSlet
  8. Tak for fine billeder Lene, af nye flotte tallerkner og den flotte omtale i bladet.
    Og ikke mindst - flot at du er færdig med regnskabet - frygteligt kedeligt arbejde. Men det skal jo gøres.

    SvarSlet
  9. Tillykke med omtalen, den ser fin ud. Det er ikke mig som har send dig ind, men det kunne det have været, jeg synes nemlig, at din blog er et hyggeligt sted, hvor man også får noget indhold.
    Dine tallerkener er også smukke, og jeg er sikker på, at maden er lækker ;-) God og dejlig torsdag til dig. :-)

    SvarSlet
  10. Jeg kan godt forstå omtalen i Hendes verden - for det er dejligt at besøge din blog

    SvarSlet
  11. Jeg har fulgt opfordringen i Hendes Verden til at se ind på din blog. Jeg syntes, du fortællr om dine interesser på en delig måde, samt det er flotte billeder, du har valgt til din blog. God vind fremover.

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med omtalen. Dejligt at du kan være med til at gøre det at være blogger lidt mere kendt. Og som de andre siger: Hvor har du fortjent det. Du er en værdig repræsentant for alle bloggere - så det kan kun glæde os alle! Rigtig god dag til dig herfra!

    SvarSlet
  13. Dejligt at se omtalen, Lene - og spændende at "bloggeriet" vinder større udbredelse og kendskab på dén måde - du er én af de bedste "ambassadører" - så det kan være flere får blod på tanden. De nye tallerkner er smukke - det er vigtigt at de ting vi har i hænderne hver dag giver glæde - og så til så rørende billig en pris :-)

    SvarSlet
  14. Lis, jeg glæder mig til at følge dig også :-)

    Inger, faktisk kan jeg godt lide at lave regnskab, men ikke når jeg er lidt presset i tid, så er der ikke tid til små hyggestunder ;-)

    Tak i lige måde Helle :-)

    Marianne, jeg bliver jo helt rørt :-)

    SvarSlet
  15. velkommen her mrskarin og tak. Jeg kan se du har været ude og svæveflyve, det må være en fed fornemmelse :-)

    Tusind tak fru koch, også en god dag til dig :-)

    etcetera, tak :-) og prisen den er god at tænke på, når jeg smadrer den første tallerken ;-)

    SvarSlet
  16. Du fortjener så afgjort den fine omtale.

    Og tallerknerne kan jeg kun sige er et sikkert tegn på god smag (jeg har dem selv i skabet ;-)

    SvarSlet
  17. velkommen her Karin ( og øv jeg kan ikke komme ind på din blog) og tak, og så er vi jo nogle med god smag ;-)

    SvarSlet