mandag, marts 24, 2008

LIGE OM LIDT

skal jeg nok lave aftensmad, det eneste der er i huset er mælk og grødris, så det bliver aftensmaden i dag.

Det giver mig så anledning til at få læst lidt mere i en skør bog, jeg fandt oppe i sommerhuset, Michael Laudrups Tænder, mens jeg rører rundt i grøden. I går aftes, hvor jeg lå i en sygehusseng på et kontor og skulle prøve at falde i søvn, da fik den bog mig til at klukgrine.

De to kvinder er så langt fra min verden, som tænkes kan, men hold ferie hvor har de en skør og skæv humor. Et godt grin skal man aldrig sige nej til, og så risengrød bagefter, det kan kun blive godt ;-)

13 kommentarer:

  1. Åh ja, den bog er virkelig sjov... ku' være, jeg skulle overveje et gensyn?! :-D

    SvarSlet
  2. Sjov bog - jeg sad med åben mund og undredes, de er også meget forskellige fra mig og mit liv. Men nogle gange har man brug for et grin :)
    God aften og nyd din grød :)

    SvarSlet
  3. tja, jeg gav op...måske skulle jeg prøve igen?

    SvarSlet
  4. Det er en skøn og sjov bog. Let læst, men man tænker alligevel over den hen ad vejen. Så, anne, på med vanten - på et tidspunkt hvor du har lidt tid til overs og er åben for et skævt grin og uhøjtidelighed.

    Og, Lene, risengrød er nu ikke det værste, man har - tværtom.

    SvarSlet
  5. Vi havde "Laudrups tænder" med til Frankrig i sommer - og ældste lånte den - og lå i sit telt ganske tæt på husbond og mig inde i campingvognen - og skraldgrinede en nat til kl. 3-4 stykker. Det var SÅ hyggeligt :-)

    SvarSlet
  6. Nyd din grød efter din hårde kombination nattevagt/dagvagt.

    Du er en af hverdagens helte!

    SvarSlet
  7. Jeg ville ønske, at jeg skulle spise hos dig i dag, Lene :-)

    Den bog har jeg altså grinet frygteligt meget af. Den er herlig :-)

    SvarSlet
  8. Mums... Jeg ville da godt spise hos dig i dag :-)
    Det er altid godt med en god bog... Der giver lidt motion til latter-musklerne :-D

    SvarSlet
  9. Lea, den er virkelig skrupskør, den kan vist godt tåle et gensyn :-)

    Helle, jyder er ellers svære at imponere, men de to, de kan noget med ord :-)

    Anne, prøv en gang hvod du bare vil underholdes som af et dameblad :-)

    Conny, de får nemlig sagt noget mellem al humoren, og risengrød kan jeg altid spise. Det og så pandekager ;-)

    Et cetera, jeg var også glad for at jeg sov væk fra afdelingen, for ellers havde mine nattevagtkolleger nok undret sig :-)

    Tak Andrea, de ord varmer lige så godt som grøden :-)

    Liselotte, vi må ha et blogtræf med risengrød på menuen :-) og tænk jeg har ikke gidet den bog, for jeg troede det var sådan en ung pige bog :-) Lidt ung pige er man vel altid ;-)

    Bambi, vi må ha en risengrøddag :-) og grinet løsner alle muskler så dejligt

    SvarSlet
  10. Den bog er bare saa sjov. Jeg laeste i den en dag mens jeg ventede paa at Cathrine skulle blive faerdig med Vision Therapy og jeg hulkede af grin, jeg maatte berolige en anden mor der ogsaa sad og ventede, hun troede foerst at jeg var ked af det.

    Det er en bog man ikke skal laese i offentlighed :-)

    Uhhmmm, risengroed - gad vide om fmailien er med paa risengroed i aften?

    SvarSlet
  11. Tak for advarslen, Susan :-) jeg kan lige se scenen for mig ;-)

    SvarSlet
  12. Havde forsøgt at læse noget med shopaholic (eller sådan noget) og det fængede overhovedet ikke, men faldt i "Michaels Laudrups tænder"... og skreg af grin flere gange.... den er bare sjov, men langt væk fra egen hverdag, som du siger :)

    SvarSlet
  13. Jette, jeg havde også slået den i hartkorn med de bøger, og derfor ikke læst den, men mundvigene får sig noget motion :-)

    SvarSlet