mandag, marts 31, 2008

ØV

Alt går ikke altid, som man planlægger. Jeg skulle nu have været på arbejde, have sørget for forskellige ting, før jeg gik fra til fridage.

I stedet for ligger jeg i sengen, og først nu har jeg kunnet holde til at have hovedet oppe, så jeg kan få lidt morgenmad, lidt at drikke og bruge den bærbare.

Nu har jeg snakket med den kollega, som har mine patienter i dag, og med min souschef, så nu tror jeg, at jeg kan sove lidt igen.

Pas godt på jer selv og jeres kære, og ha en god dag.

25 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring, Lene - det er træls at være syg.

    Jeg er også hjemme, men det er mere håndgribeligt, for det er arme og skuldre som driller og de kræver bare ro, så det får de :-)

    SvarSlet
  2. også god bedring til dig, Liselotte.

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring. Håber du bliver hurtigt frisk så du kan nyde dine fridage.

    SvarSlet
  4. Jeg er også solidarisk med dig og er herhjemme. Idag er dog pga. en fridag, men fra imorgen har lægen sygemeldt mig. Kroppen skaber sig og så må jeg hellere føje den :o)

    Rigtig god bedring til dig...

    SvarSlet
  5. Lene husk nu at lade være med at gå på arbejde før du rask og rigtig god bedning ( fra en gammel sygehjælper)
    Hej Conny

    SvarSlet
  6. Lene..som de øvrige "god bedring". Pas nu godt på dig selv, husk at holde fri, når du har fri ...
    :-*)

    SvarSlet
  7. De bedste ønsker om god bedring her fra ønskeøen :-)

    SvarSlet
  8. Jamen, kære Lene. Mere god bedring fra mig. Forhåbentlig er du snart frisk igen.

    SvarSlet
  9. pas på dig selv! Krammer til dig og husk nu at det er dig der har brug for pleje og ikke omvendt. Knuz herfra

    SvarSlet
  10. Kagekone, jeg håber også :-)

    tak Anita og god bedring til dig også :-)

    tak Conny, godt jeg har 6 fridage nu :-)

    Anne, det giver sig selv lige nu, min seng og jeg er blevet tæt forbundne :-)

    Tak Marianne :-)

    Tak Johanne, det håber jeg, for der er brug for mig hos mine forældre.

    fru koch, landmanden og søn har vartet mig op i dag, så jeg håber snart at være på højkant :-)

    SvarSlet
  11. Lene, jeg tror, du har meget at se til for tiden (kroppen siger fra)... husk dig selv... håber det går bedre,... go' bedring :)

    SvarSlet
  12. det har jeg Jette, jeg har det bedre nu, tak

    SvarSlet
  13. Også god bedring fra mig, Lene, og god bedring med din mor, går ud fra, det er hende, har jeg hørt lidt om via en i Randers. Du må hilse fra mig.

    SvarSlet
  14. God bedring - Lene

    SvarSlet
  15. Puk, tak og jeg skal nok hilse :-)

    Tak Pollyanna, nu er jeg på benene igen :-)

    SvarSlet
  16. Håber du har det bedre i dag - efter en god nats søvn ;o)

    SvarSlet
  17. Og god bedring - til alle, herfra! :o)

    SvarSlet
  18. Håber det går bedre i dag Lene. Husk at passe på dig selv også :)

    SvarSlet
  19. sister,min krop sagde vist bare fra, så i dag har jeg været på sygebesøg.

    Tak Bambi72

    Tak Nina

    Else, jeg passer på, og jeg har en dejlig stor familie, så vi er mange til at støtte lige nu.

    SvarSlet
  20. Hi there, I log on to your new stuff daily. Your humoristic style is awesome, keep up the
    good work!
    installing hardwood floors

    Take a look at my homepage - cleaning hardwood floors

    SvarSlet
  21. When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added I
    get four e-mails with the same comment. Is there any way you can remove
    people from that service? Thanks a lot!
    installing hardwood floors

    Also visit my web-site cleaning hardwood floors
    my web page - hardwood floors installation

    SvarSlet
  22. Hey! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few months of hard work due to no backup.
    Do you have any methods to protect against hackers?

    Also visit my website; treatment for toenail fungus

    SvarSlet