fredag, april 04, 2008

DRØMMER JEG

eller jeg vågen? I nat skete det igen, den fornemmelse af at drømme, og jeg spekulerer over ting, tænker på løsninger og pludselig går det op for mig, at det ikke er en drøm, men at jeg er lysvågen. Søvnen er gået over i vågentilstand, uden at jeg har lagt mærke til det.

Jeg kan ikke sove, så jeg står op, bruger lidt tid på nettet, klikker rundt på tekst-tv og til sidst går jeg i seng, læser lidt i en bog og falder så i søvn.

Om lidt skal jeg ud i luften, hovedet er træt, og jeg håber, at jeg kan finde energien fra i aftes. Landmanden vil godt med. På mit spørgsmål om han ville med ud og gå, eller om jeg skulle gå selv, svarede han: jeg vil godt med, men du skal selv gå, du er for tung at bære :-) jeg elsker hans tørre vendelbo humor.

11 kommentarer:

  1. Altså, Lene - der kommer en lind strøm af knastørre vittigheder fr de vendelboer ;-D

    SvarSlet
  2. nemlig et cetera :-)

    SvarSlet
  3. Jeg kunne ellers lige se ham komme slæbende med dig :-)

    SvarSlet
  4. man skulle da mene sådan en landmand godt kunne håndtere sådan et lille nips som mig, Lizelotte ;-)

    SvarSlet
  5. Det er da en sær tilstand..Er den god eller skræmmer den?
    Eller er den bare dum fordi du ikke får din dybe søvn?
    God aftentur.

    SvarSlet
  6. hæ-hæ... hvor er han sjov ;-) Husbonden min kunne finde på at sige det samme, og han er fra Skovlunde...

    Jeg håber du genfinder energien. God weekend til dig og dine.

    SvarSlet
  7. Miri, den er bare dum, for jeg er træt næste dag selvom jeg kan sove længe i disse dage. Men den fortæller mig, at jeg skal passe på mig selv, for jeg er nem at vælte lige for tiden. gåturen gjorde godt :-)

    kagekone, de mænd, der er dage hvor den humor ikke falder i god jord ;-) men i dag trængte jeg til grinet.

    SvarSlet
  8. Det er godt, at du kan lære noget af det. Åh, vi kan blive så skrøbelige ...Det er godt med gåture i naturen :-)

    SvarSlet
  9. Haha, der fik jeg mig et billigt grin, kunne se for mig, landmanden bar dig på nakken. Jargonen voksede jeg op med, den samme lune, tørre humor. Godt, det hjalp dig med gåturen.

    SvarSlet
  10. Puk, så var vi vist ikke kommet hjem endnu :-) godt jeg selv kunne gå

    SvarSlet
  11. Billedet af myretuen er sjovt og godt, den er flot! Den kæmpe-tue.
    Det må have været en dejlig tur trods at det er lidt gråt.

    SvarSlet