tirsdag, april 29, 2008

SÅDAN

Endelig fik jeg gået den tur, jeg har længtes efter og trængt til i så lang tid.

Regnen vil ikke rigtig stoppe, den går lidt væk, og så kommer den igen. Luften er dejlig mild, og da jeg kom hjem, bød moreltræet mig velkommen med et dejligt syn.


Jeg havde slet ikke set det springe ud, og nu står det flot hvid mod den overskyede himmel.


Bagved titter nr. 3 slags blå blomst frem. Den var en del af en sammenplantning til min 50 års fødselsdag. Nu står den her og minder mig om nogle dejlige dage.

9 kommentarer:

  1. Åh Lene... jeg kunne godt have brugt den gåtur, men i stedet var der skole/hjem-samtale, som skulle overståes. Nu orker jeg ikke. I morgen tror jeg, at jeg må ud at gå en tur :-)

    God aften til dig :-)

    SvarSlet
  2. tak i lige måde,Liselotte, du må ud i morgen :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt at du kom ud at gå,vejret var fantastisk til at være ude i idag, jeg fik gået en lille tur:-)

    SvarSlet
  4. Dejlig gåtur. Jeg var med dig hele vejen. Smukke billeder ;-)

    SvarSlet
  5. Judith, vi ved begge to hvor godt det er at gå, men tit udskyder jeg det, så derfor ekstra dejligt at komme i gang

    Jeanette Maria, tak :-)

    SvarSlet
  6. Dine billeder er så dejlige, Lene. Der sker så meget i naturen i øjeblikket, det er en fryd at se. Liljekonvallerne her hos os vokser i lyntempo, og birken er også sprunget ud.

    SvarSlet
  7. Det er sjovt, man går og holder øje med alle vækster, blinker lige et øjeblik- og vups! - så sprang det ud :-)

    SvarSlet
  8. Sikke en skøn tur og regn - det har vi endnu ikke haft i hovedstaden :-)

    SvarSlet
  9. Tak madame, naturen er i sit gavmilde hjørne lige nu

    Miri, man kan ikke vende ryggen til :-)

    Marianne, regnen må du godt få nu :-) nu er det vist blevet tørvejr

    SvarSlet