søndag, april 20, 2008

STEMNINGSBILLEDER


Gåturen blev heller ikke til noget i aftes, bentøjet strejkede efter en lang dag i haven.


Men en lille tur rundt om gården i den let kolde forårsaftensluft blev det til.


Og bagefter bagte vi vafler – i en ny udgave, vi manglede mælk og måtte bruge kakaomælk ;-) det smagte nu også godt.


Om lidt er jeg på farten, strejken betyder blandt andet, at den kommunale madordning ikke fungerer, så jeg skal ned til min far og sammen med ham sammensætte og tilberede ugens menu.


Ha en god dag.

11 kommentarer:

  1. Og en god dag til dig også.

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå du er lidt øm, det var noget af nogle " grene" :-)
    Som altid, skønne billeder .
    Ja, strejken sætter sine spor.

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt forstå, du har ømme ben og muskler.
    Vafler...med kakaomælk...hm..lyder mystisk :-) Tør jeg prøve?

    SvarSlet
  4. Jeg ville godt turde prøve kakaovaflrne, tror de smager lige efter mit hjerte.
    Hvil nu bentøjet - det har du fortjent! Og ha´ også en dejlig solskinsdag!

    SvarSlet
  5. kakaomælk i vafler, ja hvorfor ikke. Nød lærer nøgen kvinde at spinde :-D

    SvarSlet
  6. Også god dag til dig, med det, der er tilbage af den. Håber, du huskede at slappe af, selv om du måtte ind omkring din far med hjælp til menuen. Så er vi 2 matrikler, der har prøvet kakomælk i vafler, samme årsag som dig, og jeg kunne faktisk godt lide det :-D

    SvarSlet
  7. Helt utroligt smukke farver i disse dage, ummmmmm, skønne billeder.

    SvarSlet
  8. Din fantasi har i hvertfald ikke taget skade af den megen havearbejde.
    Dejlige stemningsbilleder.

    SvarSlet
  9. Lene jeg kan godt forstå dine ben er ømme sådan som du fare omkring - de får jo aldrig ro. Pas nu på dem :-)

    SvarSlet
  10. Ja, og pas på dig selv .... kram

    SvarSlet
  11. tak Judith :-)

    Miri, grene og masser af trillebørsture kan mærkes :-)

    Prøv Johanne :-)

    Nina, de var gode :-)

    Lis, vi er nødt til at prøve os frem, når køleskabet ikke slår til :-)

    Puk, jeg slapper af nu :-)

    Tak sister :-) og lige nu sidder du i London, :-)

    Henry, næh naturen også i den dyrkede form kalder på fantasien :-)

    Marianne, jeg kan jo kun sige og i lige måde :-)

    Fru koch, det gør jeg, og et stort kram tilbage til dig :-)

    SvarSlet