torsdag, maj 22, 2008

SÅ VENDER VI KAJAKKEN

Dagvagt bliver til aftenvagt, der står ting i kø for at komme på min liste, så jeg skriver slet ikke nogen liste.

Maven og hjertet lader sig mærke, så jeg går ud i frisk luft og solskin, fuglene kappes om at synge de smukkeste strofer.

Førhen var der ikke meget at se bag gården, nu kan jeg følge udviklingen hos bærbuske, frugttræer og rhododendronbuske. Her er ingen forventninger om, at jeg skal plukke, sylte og koge, her er der planer om lidt godt til de mennesker og fugle, der kommer forbi, når der engang kommer frugt.


Og marken, hvor landmanden så traner en tidlig morgen, er uden traner i dag, men selv mørk jord og træer bliver smukke at se på med lidt solskin iblandet.


Traktorerne brummer allerede, nu vil jeg købe ost og rundstykker, så vi kan nyde formiddagsteen sammen.

8 kommentarer:

  1. Jeg er så fuld af beundring for jeres samspil- når der er en mulighed også selv en lille pause så udnytter i den til at sidde sammen. Og rundstykker til formiddagsteen det lyder pragtful i mine øere

    SvarSlet
  2. Skønt med en dag UDEN lister :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder som en dag med nydelse, Lene, med frisk luft og solskin - og masser af fuglesang. Rigtig god aftenvagt, når du kommer så langt :-)

    SvarSlet
  4. STORT knus! Bare fordi...

    SvarSlet
  5. ALTING bliver smukt at se på gennem dit "kamera-øje", Lene - jeg er en kæmpe-fan af dine billeder :-)

    SvarSlet
  6. Åh hvor det lyder hyggeligt Lene. Minder mig i den grad om min tid på landet hvor der var tid til formiddagskaffe og eftermiddagskaffe!
    For jeres vedkommende ved jeg godt at der er alt muligt andet før, efter og midtimellem, men alligevel;-) Krammer til jer.....

    SvarSlet
  7. Dejlig høre du giver dig tid til at nyde naturen omkring dig, tros jeg ved du har en trav hverdag.

    SvarSlet
  8. Tak alle sammen for jeres kommentarer, jeg er kommet bagud med at kigge blogs og kommentere, så I bliver nødt til at få en fælleskommentar :-)

    SvarSlet