lørdag, juni 28, 2008

EN KORT EN LANG

Kortet ligger stadig bredt ud på spisebordet med mønter placeret på de steder, vi gerne vil se.


Nu har vi lagt dagsruter ind på GPSen, så må vi se, om alpekørsel og 200 km dagskørsel harmonerer.

Og så blev vi ved alt for længe, jeg ville gerne have alle dagene på plads for at se, om vi kunne nå de steder, vi havde tænkt os.

At gå i seng nær midnat, når uret ringer 5.30, er ikke acceptabelt, når man er midaldrende, men i morgen er der fridag, så må jeg have indhentet søvnunderskuddet.

God dag til studenter, forældre og alle I andre. Må vejret blive lige som I har brug for.

3 kommentarer:

  1. Forventningens glæde er nu en af de helt store, Lene, så jeg forstår godt, at det var svært at finde i seng i går :-)

    SvarSlet
  2. Det kan være så svært at finde sengen, når forventninger og glæde flyder det hele.

    Håber, at du har fået sovet godt, de par timer, du nu kunne nå.

    God weekend ;-)

    SvarSlet
  3. Liselotte, jeg skulle jo lige.... men nu er turen lagt i grove træk.

    Jeanette Mariae, jeg fik sovet, og nu vil jeg tage mig en lille lur :-)

    SvarSlet