mandag, juni 09, 2008

HA! HAHAHA!!!!!!!!

Hvor dum kan man være?

Ja jeg undrer mig!

Hvor fedt er det lige at sætte sig til et lækkert middagsbord for efter første mundfuld at måtte stoppe op? Hvorfor smager maden af dessert, mor?

Hen i køleskabet og ganske rigtig, fruen har puttet vanillecreme i stedet for mornaysovs i pastaretten!!!!

Laika er mæt nu! Det blev de andre også, de fik resten af tunsalaten fra i går sammen med Miris grønne salat og godt brød.

Men der bliver ingen koldskål i dag, for nu mangler vi vanillecremen!

19 kommentarer:

  1. Hahahaha hvor godt. Sidder og griner rigtig højt lige nu, tak for det.

    Og hvor er det skønt, at jeg ikke er den eneste der kan "dumme" mig..

    Vi skal alle have noget at grine af.

    SvarSlet
  2. Godt dere kunne le av det. Jeg kunne grått. Så sørgelig med all den gode maten.

    Jeg husker en gang min mor laget pudding med salt i stedet for sukker. Uahhhh!!!

    SvarSlet
  3. Du skulle bare have kaldt det fusionsmad og bildt din familie ind, at mange fine restauranter serverer pasta med vaniljecreme.

    Det lyder nu som en lidt klam kombination - godt i har Laika!

    SvarSlet
  4. Er det en af disse... Sæt 2 ting sammen, som man normalt ikke forbinder med hinanden og få en anderledes men god smagsoplevelse ??? *GGGG*

    SvarSlet
  5. Joan, jeg havde godt nok svært ved at finde en grimasse, der kunne passe ;-)


    Heg, du kan tro, jeg ikke kunne grine, jeg syntes det var sørgeligt med alle de gode råvarer, så heldigvis kunne Laika da spise det.

    Andrea, fusionsmad, det husker jeg til en anden gang :-) det føltes ikke helt som spildt, når Laika kunne spise det.

    Bambi72 det blev en meget anderledes smagsoplevelse, vi kunne ikke spise mere end 1 mundfuld ;-)

    SvarSlet
  6. Det var en af de bedre ;-) Min gamle dansklærer var berygtet og berømt for sine æblekager. En gang tog hun fejl af salt og sukker. Nogle elever spyttede ud og blev skældt hæder og ære fra. Så prøvesmagte hun selv, hun så meget sjov ud i hovedet men kunne jo ikke tillade sig at spytte ud så hun sank. Bagefter gik vi i kælderen og hentede æblekage i fryseren ;-)

    Godt, at Laika kunne lide det!

    SvarSlet
  7. sikke noget Lene....også vi har hos min mor, fået salt i stedet for sukker...Min mor kunne ikke forstå at grapefrugen vi skulle have til morgenmad smagte forfærdeligt...ville brokke sig til købmanden, men da havregrynen med mælk og sukker også smagte grimt, tjaaaa så gik det op for min mor, at hun i sukkerskålen havde kommet salt i :-)

    SvarSlet
  8. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det mon har smagt, Lene!
    Men sikkert ikke ret lækkert...

    Menuen for dagens frokost lød jo ellers ret godt på forhånd, synes jeg :-)

    SvarSlet
  9. Jeg kan så bidrage med, at karbonader paneret i æblekagerasp heller ikke er den store nydelse :)
    (det var husbonden, der stod for madlavningen...)

    SvarSlet
  10. Og chokoladekage med "det forsvunde fed hvidløg" er heller ikke særlig godt....

    SvarSlet
  11. Hi hi ! Lene, det der med at , vi skal øve os på at være tilstede i nuet :-)
    Bliver helt glad over at du skriver "Miris grønne salat" ! Dejligt at kunne inspirere :-)
    Pasta med vaniliecreme ..HI hi :-)

    SvarSlet
  12. Du har opfundet en ny ret, Lene! Jeg går også ind for at kalde det for fusionsmad - og sige at det er meget moderne :-)

    SvarSlet
  13. ...fnis... Lene, du har for meget om ørerne, tror jeg.

    SvarSlet
  14. Tak alle sammen for jeres støttende kommentarer. Jeg prøver igen i dag, og så må jeg være mere koncentreret eller ikke stille kartonerne ved siden af hinanden ;-)

    SvarSlet
  15. Se det sådan at mange store opfindelser bunder i fejltagelser. Du kunne have været "opfinder" af en fantastisk middagsret ;-)

    Jeg lavede engang rødkål til stegen - istedet for 1½ dl eddike, hældte jeg 1½ LITER i - uha, som det var surt ;-)

    Det var synd for dig, men godt for Laika, der sikkert var glad :-)

    SvarSlet
  16. Ella, den her kombination kan ikke anbefales :-)og Laika slikker sig stadig om munden :-)

    SvarSlet
  17. Der var du med til at få et af dagens store smil frem.
    Nogen gange er man distræt.

    SvarSlet
  18. fru green, nogen gange lidt for meget :-)

    SvarSlet