tirsdag, juni 10, 2008

SNYDT!

Til den postmedarbejder, der stjal vores GPS på Allerød postcenter, du tænkte dig ikke særlig godt om!

Den var jo netop sendt af sted, fordi den ikke virkede, du kan ikke bruge den til en dyt. Du har kun givet os besvær med at ringe hist og pist, men nu er en ny indkøbt, for vi kan ikke undvære den, når vi skal på opdagelse i de østrigske alper.

Jeg har ikke fået lavet noget af alt det, der fyldte mine tanker i morges, intet, nada, nothing, rien.

Til gengæld har vi leget med GPS og ruter, vi har hver vores kompetencer, så vi er gode til at problemløse sammen.

Nu må jeg nok indse, at løbet er ved at være kørt for denne dag, i gamle dage kunne jeg godt gå i gang med at gøre rent om aftenen, det kan jeg ikke mere. Min krop siger nej, mit sind stemmes i mol ved tanken, og helt ærligt, jeg gider ikke.



Jeg vil hellere drømme om åbne vidder, om storslåede udsigter fra en alpetop, om apfelstrudel og glühwein.


billederne er fundet på denne MC-side

9 kommentarer:

  1. Den ferie er dig, om nogen, virkelig velundt! Du trænger hårdt til den.

    Knus :-)

    SvarSlet
  2. Tak og knus igen, Anita,jeg trænger, det kan jeg godt mærke, om tre uger er det op på motorcyklen og afsted :-)

    SvarSlet
  3. Åhh det bliver godt at komme afsted. Og koble af.

    SvarSlet
  4. Jeg synes også du skal drømme om din ferie, den dag der gået får du jo ikke tilbageJeg kan godt forstå du glæder dig til at stå på en Albetop

    SvarSlet
  5. Sikke en ferie I har i sigte, jeg håber den bliver rigtig god.
    Rengøring kan vente til det regner igennem en dag :-)

    SvarSlet
  6. Det lyder bare så dejligt med jeres ferieplaner - og jeg kan godt forstå, du hellere vil tænke på dem end at gøre rent.

    SvarSlet
  7. Så kan han lære det, ham postarbejderen...
    Det bliver en dejligt tur, jeg ved det og kan se det på billederne.
    Sådan har vi det også, at vi kan "taske" sammen - det er jo også meget praktisk - især eftet mange års ægteskab. :) God aften, god nat - drøm sødt.

    SvarSlet
  8. Ja så kan han lære det...
    Men hvor er det dog træls...
    Godt at I har fået en ny, der kan vise jer vej...

    SvarSlet
  9. Joan, jeg glæder mig :-)

    Conny, det bliver så godt :-)

    Anne,nu har det ikke regnet i 1½ måned ;-) hvordan tror du lige mit hus ser ud :-) Lige nu finder vi beskrivelser på nettet om andres ture, og det gør ikke forventningens glæde mindre.

    Madame, kort og rejsebøger er fremme og nettet bruges flittigt, vi glæder os :-) og rengøring er jeg rigtig god til at ignorere :-)

    Helle,den samarbejdsevne er dejlig, vi vil ikke lægge os fast på en bestemt rute, men forsøger at få overblik over mulighederne :-) og også dejlige drømme til dig

    Bambi, han er for dum, men den nye GPS ser ud til at være nem at betjene, så det er jo kun godt.

    SvarSlet