tirsdag, august 05, 2008

DET GØR MIG GLAD


- når jeg kører forbi landmanden, som kører på sin traktor, og han så vinker til mig med et lille smil om munden

- når jeg kommer hjem fra aftenvagt, og sønnen er kommet på besøg og ikke vil køre, før han har hilst på mig

- når datteren sender en sms, som viser at hun har det godt.

- når mine unge kolleger sidder og diskuterer lejringer med stor entusiasme

- at tænke på, jeg snart skal på familieweekend og være sammen med mine dejlige mostre, tante, onkler, kusiner, fætre og selvfølgelig mine søskende og alle vore ægtefæller og børn.

Hvad gør dig glad?

11 kommentarer:

  1. Det meste, Lene. Heldigvis det meste :-)

    SvarSlet
  2. Mit liv og for alt, hvad der er mig givet ;-)

    SvarSlet
  3. Stort set alt Lene...små ting,store ting...alle mulige ting.
    Men bl.a. at blogge, at møde bloggere IRL også videre..

    SvarSlet
  4. Lige nu: at laese din glade mail. :)

    SvarSlet
  5. Liselotte, det vidner din blog også om, og det gør os andre glade :-)

    Jeanette Mariae, livet er en gave og som min blogtitel siger, der er intet jeg hellere vil :-)

    Anne, det gør også mig glad at jeg har mødt så mange mennesker :-)

    Tina, det smitter :-)

    SvarSlet
  6. Børn, mand, andre mennesker.... i det hele taget livet omkring mig :)

    SvarSlet
  7. Åh hvor er det smukt skrevet.
    Jeg vil gerne tilføje: At få et postkort fra min søn som har det godt på tur i Sverige.

    SvarSlet
  8. At læse dit indlæg og ved at det næsten er de samme er ting der gør mig glad, at familien har det godt og vi har godt med hinanden.

    SvarSlet
  9. Når solen skinner igen efter et par dages regn - så sætter man ekstra stor pris på den.
    - og så vil jeg nok blive rigtig glad den dag, hvor jeg føler, jeg er nået op på siden af den vogn, der hedder livet. Bare én gang prøve at være på omdrejningshøjde og ikke kun halse bagefter med tungen ude ad munden. Men det er nok det evige mål med livet.

    SvarSlet
  10. Mange mener åbentbart det samme som mig: at læse dette indlæg :D

    SvarSlet
  11. Jette, livet omkring os er godt :-)

    Tak donald, og sådan et postkort kan få glæden til at vare længe :-)

    Tak Conny, familien giver os både glæder og bekymringer :-)

    Conny, mon vi når det? Jeg synes også at jeg halser bagefter hele tiden

    Tak sister :-) og det er gensidigt :-)

    SvarSlet