lørdag, august 09, 2008

DRYS DRYS

Rengøring her i huset foregår ikke effektivt og koncentreret.

Jeg har været ude og snakke med landmanden, mens han arbejdede udenfor.

Han har været inde og snakke med mig, mens vi drak et par kopper te og diskuterede fremtidsplaner med huset.

Jeg har gået en lille tur ude i haven.


Så smuttede jeg lige ind til byen og handlede ind.

Datteren og jeg sms’ede lidt, inden hun skulle på arbejde. Hun havde første arbejdsdag i går, det var gået godt.

Sønnen blev inviteret til middag, hvilket han gerne ville, på den måde lavede jeg en deadline for mig selv, hvornår jeg skulle være færdig.

Ind imellem har jeg bekymret mig for landmandens blodtryk, der var tilsyneladende en uduelig fodbolddommer på spil i Aalborg i eftermiddag ;-)

Og nu må jeg godt sætte mig med et blad og slappe lidt af, jeg er nemlig færdig med det, jeg ville gøre rent i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar