onsdag, august 06, 2008

UDKØRT KLOKKEN TRE?

Snup en kop te!

Gå en lille tur og se alle de æbler, der venter på at blive til æblemost.


Høstanemonerne blomstrer nu, og selvom regnen stille drypper, er der lindring i luften for den nakkehovedpine, der trykker.


Og hvepsen og jeg er enige om, at frugt er godt. Den havde slet ikke tid til at registrere, at den nu var blevet fotomodel.


Og jeg er flyttet hjem, og huset flyder, så når energien en gang vender tilbage, må jeg hellere få tingene lagt på plads


Indtil da sidder jeg stille her og drikker te.

6 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder af hvepsen der er igang med at fjerne hele kernehuset i æblet.

    Sådan et æbletræ ønsker jeg mig og så håber jeg, at te, ro og en tur i stille regn har kureret din hovedpine.

    SvarSlet
  2. Det lydre fornuftigt med en kop te...lidt aftensmad skal jeg snart have og så må jeg have sat kedlen over til te (inden jeg ser til loppekasserne?)

    SvarSlet
  3. Tak for dejlig tekst og billeder, Lene. Jeg håber, at din nakkehovedpine er forsvundet igen og at du får en dejlig afslappet aften.

    Kærlig hilsen herfra ;-)

    SvarSlet
  4. Andrea, det virkede :-)

    Anne, te er noget der dur :-)

    Jeanette Mariae, jeg har nået det jeg ville i dag og er klar til en halv time med en bog :-)

    SvarSlet
  5. Sikke mange dejlige æbler I har! Det er en god idé, at I får lavet æblemost af dem. Mine når aldrig længere end til solsortenes maver :-)

    SvarSlet
  6. Madame, der havner også mange af vores :-)

    SvarSlet