lørdag, september 06, 2008

BLOMMEINSPIRATION

Indkøbslisten er klar. Blommerne er plukket, der kan vist blive til både blomme chutney og blomme relish.

En blommetærte eller blommekage lyder også lækkert, lad os nu se, hvad dagen bringer. Det kan være, at afdelingen kræver så meget af mig, så det bliver til sofahygge i stedet for blommerier.


Landmanden er allerede af sted, han er inviteret på andejagt, så al jagtudstyret inklusive en god stor poncho blev pakket i går aftes.

Der er bælgravende mørkt udenfor, lyset er i den grad på tilbagetog. For en uge siden begyndte solen at stå op, mens jeg gjorde de sidste forberedelser til at komme ud af døren, nu er der ikke et eneste lille glimt af lys.

Hvad arbejdsdagen vil bringe vil vise sig, jeg må til at gøre mig klar.

Ha en god dag.

6 kommentarer:

  1. Her var det godt nok også mørkt og regnen piskede mod vinduerne.....
    Det ser og lyder meget efterårsagtigt!
    Jeg håber din dag vil bringe gode oplevelser :-)

    SvarSlet
  2. Og i lige måde, Lene. En god dag til dig - og ja, lyset er i den grad på retur. Det huer mig ikke, men vi kan vist ikke gøre så meget ved det ;-)

    SvarSlet
  3. Kan man la' vær' med, at lige napse én når man passerer? Godt, at der er rigeligt:)

    SvarSlet
  4. Da jeg vågnede, var der lyst :)
    Jeg vil snuppe din inspiration og måske frembringe en blommekage - vi har et træ, som er tungt af blommer, men jeg er ikke den store sylte-husmor.
    God arbejdsdag til dig. :)

    SvarSlet
  5. Rigtig god dag til dig også!
    De ser gode ud de blommer, jeg havde 4 tilbage i morges, -meget bløde i dét. De røg i en smootie, det var også ret så godt

    SvarSlet
  6. Miri, det har været travlt men med en god atmosfære, så går alt jo lettere :-)

    Næh Liselotte, men det er helt utroligt så hurtigt det går

    Sifka, man kan nemt få ondt i maven :-)

    Helle, det er jeg heller ikke, men jeg ved jeg vil blive glad, når først det er lavet :-)

    Uhm Valdemarsro, det lyder lækkert :-)

    SvarSlet