fredag, september 12, 2008

DET KAN HURTIGT ÆNDRE SIG

Morgenen startede med det sædvanlige efter aftenvagt-humør, lidt træt, lidt trist, lidt tung i hovedet, og hvor jeg starter langsomt med lidt morgenmad, lidt te og lidt bloglæsning.


Landmanden har brug for hjælp, planen var egentlig først at køre på med fuld fart fra næste uge, hvor den sidste medarbejder starter. Men der er vådt derude i marken, solen skinner og der skal bare køres på i dag, så jeg er indskrevet som landbrugsmedhjælper.

Ha en god dag.

8 kommentarer:

  1. Jeg ønsker dig sorte negle og barkede næver ;) og en god fredag :)

    SvarSlet
  2. Jeg håber luften kan være med til at lysne dit sind. God arbejdslyst og god weekend, Lene :-)

    SvarSlet
  3. God dag til dig fru landbrugsmedhjælper - du kan da i hvert fald ikke klage over variationen i dit job, haha :-)

    SvarSlet
  4. Go' arbejdslyst ;) håber udelivet hjælper lidt på humøret. Det bliver helt sikkert en skøn dag, med sorte negle og røde blæsevejrskinder.
    Hav en dejlig weekend

    SvarSlet
  5. Boede jeg i nærheden så var jeg kommet med banditten og Solkongen. Banditten ville elske at sidde i en af de kørertøjer og Solkongen er jo vokset op på en gård - du ved deroppe i thy.....Og jeg.... ja jeg kunne bage boller, lave mad, flytte sten, hvad ved jeg :-)

    SvarSlet
  6. God arbejdslyst, kære landbrugsmedhjælperkone ;-)

    SvarSlet
  7. Det er med at få kartoflerne ind når der er tørvejr og solen skinner, men det må være lidt hårdt at være landbrugsmedhjælperkone efter en lang aftenvagt.

    SvarSlet
  8. Tak Helle, den blev lige lidt for hård ;-)

    Tak Anita :-)

    Næh madame indimellem er det lidt for meget :-)

    Joan, det blev en meget hård dag, men jeg sluttede af med en fest, som hjalp på humøret :-)

    Og jeg ville elske at have besøg af jer Marianne :-)

    Tak Jeanette Mariae :-)

    Conne, det var meget hårdt for mig, men sådan er der nogle dage :-)

    SvarSlet