onsdag, september 24, 2008

PÅ VEJEN IGEN

De næste dage bliver lidt hektiske, der står kursus i Hammel på programmet i tre dage, så en korlørdag, et besøg hos min far og måske en motorcykeltur til at afslutte ugen med.

Tasken er pakket, CDerne er gjort klar til en omgang karaoke i bilen. Studs ikke hvis du ser en kvinde tale med sig selv i bilen på motorvejen, hun lever blot sin indre sanger ud.


Og dagens billede er fra i går aftes taget med min mobil. Dagen endte med højt solskin i Nordjylland og rekorden med optagne kartoffelrækker hos os i år. Såfremt alt går godt, er vi færdige om 2½ uge.

Ikke mere snak, ud på landevejen og syng dagen i gang.

PS Har I andre også problemer med blogbot?

15 kommentarer:

  1. næææææ, men bruger heller ikke blogbot... :-D

    Sikke en himmel der på landevejen

    SvarSlet
  2. En travl, men dejlig uge ! Og et lækkert billede :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har haft problemer med blogbot- har ikke kunnefå siden vist.......

    Held og lykke i Hammel.......glæder mig til at høre hvad du lærte.......og om der var noget nyt.........;-)

    PS har forøvrigt skrevet en mail til dig - til den mail du oplyser her på bloggen.

    Janne

    SvarSlet
  4. Nyd kurset - det er godt med lidt ny lærdom og lidt afbræk i arbejdsrutinen!

    SvarSlet
  5. Hav et godt kursus, Lene - jeg holder af billedet af dig, syngende for fuld hals på motorvejen :-)

    SvarSlet
  6. Næste gang vil vi gerne have at du køre med et webcam så vi kan se dig synge :-)

    SvarSlet
  7. Hav et godt kursus og dejlig sangfuld tur - og blogbot drillede hele dagen, men er oppe nu :-)

    SvarSlet
  8. Nyd dit kursus og din samg :)
    Her skinnede solen det meste af dagen igår, så der er åbenbart store forskelle på små afstande :)

    SvarSlet
  9. Godt kursus :) Smukt billede du har taget i aftes. Sikke da en kartoffelhøst det må blive til.

    SvarSlet
  10. Lene nu er jeg ved at blive nysgerrig, for jeg synes i har taget kartofler op i meget lang tid, hvor mange hektar har i kartofler?

    SvarSlet
  11. Jovist, travle dage ligger foran dig...men med god musik og sang så skal det jo nok gå! God fornøjelse med det hele. :-)

    SvarSlet
  12. Ja Lene, Blogbot kommer og går - det er ret irriterende!
    Den himmel der var heldigvis også på besøg hos mig i går aftes :-)

    SvarSlet
  13. Anne, den var så smuk :-)

    Miri, lutter gode sager :-)

    Janne, jeg har ikke fået din mail, har du fjernet paranteserne omkring @ og. ?

    Jeg bruger meget blogbot, så det er træls når den ikke virker :-)

    Nille, jeg nyder :-)

    et cetera, jeg blev overhalet i eftermiddag herude i mosen mens jeg var rigtig godt i gang, håber ikke det var en af naboerne :-)

    Marianne, ingen reality her :-)

    SvarSlet
  14. Tak Ella, jeg kan slet ikke undvære blogbot, men måske skal jeg finde en anden metode.

    Helle, solen kom vist også frem tidligere, men i andre dele af landet regnede det

    Tak Anette, det bliver til en hel del kartofler :-)

    Conny, vi har 100 tdr. land med kartofler, men hele august har vi kun taget op når der var bestilt kartofler. Det er først her i september, at vi lægger på lager :-)

    Tak Lea, musik hjælper altid :-)

    Madame, det er irriterende, så måske skal jeg finde en anden måde at orientere mig på :-) Godt himlen også kom til dig :-)

    SvarSlet
  15. Hej Lene

    Tak for kommentaren - har forsøgt at sende en mail til dig igen....hihi ...så må vi se om det lykkes denne gang ...for jo spændende med vores fælles faglighed og speciale.

    Hilsen Janne

    SvarSlet