fredag, oktober 10, 2008

AHHH – ÅHHH


Dagen i dag har været lidt som vejret udenfor, lidt tung, lidt træls, lidt sløv, lidt mørk, lidt lys, lidt hygge.

Fjernsynet har gået hele dagen, landmanden har afspadseret en del af dagen, og den er tilbragt foran nyhederne. Jeg har strikket, drukket te, surfet på nettet for at finde lejligheder i København og sætte mig ind i lejelovens paragraffer om opsigelse.

”vil du med op og spise på Futten, jeg giver?”

Om jeg vil?


Det varede aldrig, før jeg var klar, og nu er jeg så mæt, at jeg kunne trille. Fiskesuppe og oksemørbrad og til dessert noget af det lækre chokolade, som Marianne har sendt mig. Tusind tak Marianne.


Nu er jeg klar til en omgang dans.

6 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig hyggelig fredag :-)

    SvarSlet
  2. Det er det, Stine :-)

    SvarSlet
  3. Nåh ham der landmanden kunne nok mærke at der gik lidt for meget afslapning i fredagen;-) Dejlig aften lyder det til - og chokoladen har du fortjent - og du kan jo tåle det! Go week-end og kram fra vest!

    SvarSlet
  4. Tak fru koch, jeg kunne slet ikke komme op af stolen ;-)
    Nu går jeg og venter på opklaring, så jeg kan få plukket nogle æbler :-) Kram fra nord til dig :-)

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn afslutning på din dag i går, Lene. Vi elsker også at gå ud at spise og slippe for et køkken, der roder :-)

    SvarSlet
  6. madame, det er så dejligt :-)

    SvarSlet