torsdag, oktober 30, 2008

CATWALK

Landmand og frue er inviteret til gourmetaften på en hyggelig kro.

Begge har været ude og købe tøj, og vi endte begge to i den nærliggende by (af nogle betegnet som lille ;-)

Nu er tøjet præsenteret og godkendt af modparten, og fruen er nu den forhåbentlig lykkelige indehaver af et par El Naturalista sko. Moden er jo sort, sort og atter sort, og jeg ejer ikke sorte sko eller støvler, så gode råd var dyre, for klokken nærmede sig lukketid, og jeg kunne ikke nå en skobutik. Tøjbutikker i dag har jo også sko og støvler, og jeg prøvede pæne Sofie Schnoor sko, men en var for lille, en var for stor, men de her sko var behagelige at krybe ned i.


Jeg glæder mig til at sætte mig ved et smukt dækket bord med lækker mad og vine, og jeg er helt sikker på, at jeg kommer til at sige mmmm mange gange i morgen aften.

12 kommentarer:

  1. Fed sko, god fornøjelse:)

    SvarSlet
  2. Sifka, tak, jeg håber skoen lever op til den første fornemmelse :-)

    SvarSlet
  3. De ser skønne ud de sko....
    De El Naturalista sko og støvler jeg har ejet har været mine fødders og mine gode venner. Og gode sko på fødderne og lækker med ved hånden fremmer da også spisenydelyden mmmmmmmmm.....hyg dig.

    SvarSlet
  4. Dine nye sko er bare så smarte, Lene! Jeg håber, I havde en dejlig aften :o)

    SvarSlet
  5. mmmmmm! dejlige sko!

    Jeg har selv en svaghed for spanske sko - Camper er mit foretrukne mærke. Dyre ja, men mit første par er stadig pæne og holder smukt her 10 år efter, jeg købte dem.

    Tillyke med dine nye sko!

    :-)

    SvarSlet
  6. De er godt nok funky, de sko! Bli'r helt misundelig...på den gode måde, naturligvis. :-)

    SvarSlet
  7. Håber i får en herlig aften med masser af mmm

    SvarSlet
  8. Håber at I har haft en dejlig og lækker aften. Og at de der supersmarte sko gjorde lykke.
    Go´ week-end sendes til dig og det nordligere Jylland.

    SvarSlet
  9. Tak Gitte, trods det at jeg ikke havde gået dem til, så mærkede jeg intet til dem i løbet af aftenen, de var skønne at gå i :-)

    Tak madame, vi havde en rigtig dejlig aften :-)

    Tak Henriette, det ville være dejligt hvis mine kunne holde lige så længe :-)

    Tak Lea, funky sko :-) det er jeg glad for :-)

    Conny, heldigvis var der andre, der også mmmmede, det var rigtig lækker mad :-)

    Ninna, det var en vellykket aften og med lækkert morgenbord :-)

    Tak Miri, og så var de behagelige at gå i :-)

    SvarSlet
  10. Nej, for nogle FEDE sko! De garanterer en god aften, det er jeg sikker paa. :)

    SvarSlet
  11. Tina, jeg mærkede dem overhovedet ikke, de er skønne :-)

    SvarSlet