onsdag, november 05, 2008

MOTION GØR GLAD


Onsdag aften er gospelaften, her er der både motion for mavemuskler, lattermusklerne og sangmusklerne.


Inden da smuttede Laika og jeg af sted på en gåtur. Laika er lige glad med, hvor langt vi går. Det er ikke til at forstå, at det er en ældre dame, der ledsager mig. Skumringstimen er dejlig at gå i, lyset skrues lige så langsomt ned, de blå toner tager over og senere komme de mørkere nuancer med.


Herude på landet er der porte på enhver gård, og lyset over dem ledsager mig som en lille vejviser.


Blodet strømmer livligt rundt i kroppen, fingrene kribler af at komme ind i varmen, nu skal det gøre godt med lidt mad.

10 kommentarer:

  1. Endnu en skøn aftentur/skumringstur. Jeg elsker mine gåture i skov og hvor vi ellers går og når mørket falder på kan man få de smukkeste billeder

    SvarSlet
  2. Anette, det er så godt, men du må vel vente lidt endnu med gåturen ;-)Så må du nyde lidt chokolade :-)

    SvarSlet
  3. Var der så flot vejr da du gik tur, her er der diset og gråt.

    SvarSlet
  4. Vi har også haft en diset og fugtig dag, men skumringstimen er skøn - naturen ændrer sig ved solnedgang og det giver en skøn ro i kroppen :)

    SvarSlet
  5. Conny, dagen var grå, men gåturen var dejlig :-)

    Else, lige nøjagtig :-)

    SvarSlet
  6. I sidste uge på ferien - udnyttet jeg at vi var nok til at se efter banditten. Så hver formiddag og aften gik jeg en lang tur.... Og nej hvor jeg nød det og når jeg ser dine billeder så savner jeg disse ture....

    SvarSlet
  7. Jeg er en smule misundelig på dine dejlig sangaftener, Lene! Jeg kan godt forstå, du elsker dem højt.
    Den blå time har også en meget høj stjerne hos mig :-)

    SvarSlet
  8. Dejlige billeder af det kommende vintermørke. Din datters baner er bare fantastisk.

    SvarSlet
  9. Marianne, og jeg tænker jo ikke over til hverdag, at den himmel ikke er tilgængelig for alle i wide-screen :-)men jeg nyder den. Håber I snart er ovenpå igen.

    Madame, du skulle prøve at melde dig til et kor, det er noget af det bedste jeg har gjort, jeg har så megen glæde af det :-)

    Miri, tak :-)

    Marina, velkommen her, og tak. Rosen til min datter giver jeg hende i aften, for da kommer hun hjem, jeg glæder mig :-)

    SvarSlet