lørdag, februar 28, 2009

ENDELIG WEEKEND


Egentlig startede den i går, men det er først nu, at sjæl og krop er klar til at holde fri.

Lynrengøring af huset, nye forårsgrene er hentet ind fra haven, og sammen med roserne fra landmanden gør de stuerne forårsklar.


Bordet er dækket med hjemmebagte fastelavnsboller, chokolade og hjemmebragte boller. Snart dukker min lillesøster og min far op, de skal nemlig til gospelkoncert i aften.

Skulle du være til gospel og er på de her kanter, så er der stadig ledige pladser ;-)


God weekend.

8 kommentarer:

  1. Hvis jeg var på de kanter, var jeg kommet...for jeg missede Maria Carmen Koppel, da hun sang i Sorø Klosterkirke...god fornøjelse

    SvarSlet
  2. Tak Anne, jeg glæder mig til at prøve at synge i et 80 mand stort kor med et bigband :-)

    SvarSlet
  3. Lyder hyggeligt - både med gospel og fastelavnsboller, boller og chokolade - rigtig god week-end.

    SvarSlet
  4. Rigtig god week-end - det der er tilbage af den - til dig og hele familien. Det lyder til at det er udelukkende hyggelige, dejlige og spændende punkter på dagsordenen.

    SvarSlet
  5. Jeg bor desværre alt for langt væk. Jeg er ellers meget glad for gospel, og jeg ville gerne have hørt dig synge :o)
    Håber, I får en dejlig aften.

    SvarSlet
  6. Hmmm! kl.19:45 ØV - så er det for sent at køre til Jetsmark hallen.
    Vi havde fornøjelsen af Maria Carmen Koppel, sidste efterår i den lokale kirke, dog ikke tilsat de lokale kor - desværre ;-)

    SvarSlet
  7. Åh gid jeg var! Rigtig god fornøjelse og fortsat god weekend.

    SvarSlet
  8. Tak Anette, det har været så godt :-)

    Tak Nina, og jeg trængte til det :-)

    fru Lipka, det er nok lige lidt for langt til en lørdagstur :-) Det var så fedt :-)

    Eli,det er første gang jeg hørte hende og sammen med big bandet var det en rigtig god oplevelse :-)

    Tak Oline :-)

    SvarSlet