søndag, februar 08, 2009

FRISK LUFT

Der var ikke langt fra tanke til handling, vi trængte til at få rørt kroppen efter al det lækre mad i går aftes.

Blokhus rummer mange gode stier, som bliver flot vedligeholdt af kommunen. Vi tog en rask travetur langs klitten og ind gennem skoven. De forskellige storme med træfældning har givet nye lysninger, og Laika susede rundt og snusede efter fasaner.


Træer, der vælter, danner nye landskaber, så vi fandt også en lille portal, dannet af naturen, som vi gik under.


Den lange gåtur sluttede ved bageren i Hunes lækre cafe (så meget for sund levevis), hvor vi fik te, boller og en god tærte.

Nu gøres der klar til en ny uge, men jeg har fri i morgen, hvor jeg får besøg af en dejlig treårig dreng, hans lille bitte søster og deres mor. Jeg glæder mig.

9 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud.. Og du har helt ret, den friske luft var rigtig god for krop og sjæl i dag..

    SvarSlet
  2. Aaah - jeg foeler mig helt frisk, efter saadan en gaatur. Maaske man lige skulle luske en lille kop kaffe og et par stykker Quality Street indenbords inden sengetid?

    SvarSlet
  3. Giver Tina ret, man bliver blæst godt igennem, når man nyder dine gåture.
    God fridag Lene, måske vi kommer til at gå synkront igen :D

    SvarSlet
  4. Mette, vejret heroppe svingede mellen sne og sol :-) og det gjorde godt i sjæl og krop.

    Tina, håber du nød kaffe og chokolade, jeg kørte i byen og fik nybagt rugbrød :-)

    Sister, det håber jeg :-) jeg nyder at læse om dine ture, og der var ingen brug for pose, der hvor jeg gik i går :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig god fridag, Lene! Jeres travetur har været i smukke omgivelser - det er så dejligt med sådan en søndagstur, det fik vi også :-)

    SvarSlet
  6. madame, du og jeg er heldige med at have smukke gåture inden for rækkevidde :-)

    SvarSlet
  7. Dejlig tur, Lene - næsten lige så dejlig som Bakkerne ;o)

    SvarSlet
  8. Smukke smukke billeder fra en vinterdag ved stranden og i skoven. Husk nu at sund levevis også er livskvalitet og det var jo så det I sluttede med hos Hunebagerens cafe

    SvarSlet
  9. Nina, jeg gad godt gå en tur i dag i bakkerne, det får man kondition af :-)

    Karin, tak du er en engel :-) for du har jo ret, nydelse hører også med til sund levevis :-)

    SvarSlet