torsdag, februar 12, 2009

FYRAFTENSSOL

Stor og rund skinnede den i mine øjne, tænk at jeg kunne køre på arbejde i morges, mens solen stod op og køre hjem, mens den gik ned. Vi går mod lysere tider, det er sikkert og vist.

Men den havde travlt, for da jeg havde parkeret bilen, gået ind med tasken, sat vand over og hængt jakken på plads, så var solen allerede ved at være borte.


Jeg nåede dog lige at løbe ud og få lidt af skæret.


Og nu sidder jeg her og diskuterer med mig selv, for jeg trænger til en gåtur, jeg trænger til at slappe af og jeg trænger til ordentlig aftensmad, hvordan får jeg lige det til at hænge sammen ;-)

8 kommentarer:

  1. Sikke en smuk eftermiddagssolnedgang. Håber du når både gåtur, afslapning og aftensmad.

    SvarSlet
  2. Sæt noget i ovnen der kan passe sig selv, gå en tur, slap af mens du spiser.
    Flotte billeder du har yaget, smukt lys.
    Mvh. Vibeke

    SvarSlet
  3. Anette, jeg er godt i gang med at løse gåden ;-)

    Tak Vibeke,og velkommen her :-) manden kom sent hjem, så gåtur før madlavning og nu slapper jeg af mens maden er i ovnen :-)

    SvarSlet
  4. Hvor godt, Lene, at du når det hele! :o)

    SvarSlet
  5. Alt for sent nu - og det er nok mest ønsketænkning fra min side; sådan en slags Utopia-agtigt: Tag en ½ time på sofaen med en god bog og gå derefter en tur, mens manden laver mad.
    Måske en anden gang? Nej? Heller ikke her :-)

    SvarSlet
  6. Jeg nyder også lyset .....når jeg køre hjem fra nattevagte.
    Jeg kan se der er mere lys.....det er så dejligt ..... giver energi.

    SvarSlet
  7. Nina, jeg pudser lige glorien lidt :-)

    Ellen, den drøm gad jeg godt ;-) men den skal jeg vist længere ud på landet med :-)

    Janne, det er nemlig rigtig, energien nyder de lysere tider :-)

    SvarSlet
  8. Smukke billeder du har taget Lene.

    SvarSlet