onsdag, februar 25, 2009

GÅET BAG AF DANSEN

Egentlig troede jeg udtrykket hed bagud af dansen. I følge Nudansk Ordbog betyder det at blive ringere i forhold til det oprindelige niveau.

Det troede jeg så heller ikke det betød, i min terminologi var det blevet til at man var håbløst bagud. Måske andre kender et andet udtryk for at være det ;-)

Jeg har gennem de sidste tre måneder været så heldig, at bloggere rundt omkring har tænkt på mig og givet mig en pris. Tusind tak for det, jeg bliver så glad hver gang og samtidig benovet.

Jeg har så stor fornøjelse af at bevæge mig rundt i blogland, jeg læser, jeg griner, jeg græder, jeg lader mig inspirerer, jeg spejler min egen hverdag i jeres, jeg får øje på de små og store glæder i mit eget liv, jeg opdager andre måder at se verden på.

Min blogroll er ikke opdateret, tiden flyver af sted, jeg får ikke kommenteret så meget hos andre, men jeg er her, og jeg nyder at være her.

Tak Manna, Betty og Helle



Tak Anne, Ellen



Tak Conny


Nu er min frygt, at jeg er gået så meget bag af dansen, så jeg heller ikke kan huske mere, så undskyld hvis jeg har glemt nogle.

Priserne skulle jo gives videre, men jeg må sige som andre, de her priser er til jer, der læser med her. Tak fordi I er med til at inspirere min hverdag.

11 kommentarer:

  1. Uanset udtrykket, saa ved jeg i hvert fald hvad du mener. Priserne synes jeg passer godt paa dig. :)

    SvarSlet
  2. Tak Tina :-) Det er sjovt som man kan få dannet sin egen mening med visse udtryk :-)

    SvarSlet
  3. Kære Lene, jeg har givet dig prisen, fordi jeg nyder dit skriveri og dine billeder. Der ligger ikke en forventning om, at du skal gå i gang med det arbejde, det er at give dem videre.
    Men du føler dig vist heller ikke presset til det?

    SvarSlet
  4. Kære Lene

    Jeg får heller ikke kommenteret så meget i denne tid, men jeg gør hvad jeg kan for at få læst med :-) Og jeg synes om nogen, at du fortjener de priser!!! Tillykke med dem!

    SvarSlet
  5. Betty, ingen pres, men jeg bliver jo selv så glad for at mennesker tænker på mig, men denne gang måtte det blive en fælles prisuddeling :-)

    Tak Lotte, næh det med at få kommenteret kommer ofte i ryk :-)

    SvarSlet
  6. Et meget stort tillykke, Lene! Det er så velfortjent ;-)

    SvarSlet
  7. Tak madame. I dag er jeg gået helt bag af dansen, jeg er ikke mange sure sild værd ;-)

    SvarSlet
  8. Hold fest - der er dømt priser - stort tillykke med dem alle sammen.

    Så du den nye udsendelse her kl. 20, om det 4 par, som skal lave et bed & breakfast i Rosora i Italien?
    Det ene par kørte på motorcykel fra Danmark til Italien, og de var landmand og sygeplejerske. Jamen altså.

    SvarSlet
  9. Tak sister, ingen fjernsyn i aften, jeg har været hjemme hos min far ;-)

    SvarSlet
  10. Så mange flotte priser du har fått. Men det er velfortjent. Du skriver godt, og bloggen din er en inspirasjon :)

    SvarSlet
  11. Tak Siw Aina :-) Det er dejligt når vi kan være til gensidig inspiration :-)

    SvarSlet