fredag, februar 13, 2009

VALENTIN OG JUNGLETROMMER

Her i huset går vi ikke ind for alle de mærkedage, som butikkerne lever højt på, vi kan bedre lide at få en gave udenfor sæsonen ;-)

Min dag endte på en helt anden måde, end jeg havde planlagt. Landmanden syntes, vi skulle køre en tur, og jeg vidste godt, hvor den tur endte.

I lang tid er der hentet billeder og informationer fra nettet, en stor udstilling var blevet besøgt, og nu skulle drømmen have ben at gå på.

Der blev snakket, alt imens solen skinnede herligt ind af vinduet. Der blev drukket kaffe og kakao (det sidste til mig), mens listen over udstyr blev endevendt.

Så drog vi ind til inderbyen og fandt en lille lækker kaffebar, bestilte en kande te og hjemmebagte grovboller, så på hinanden og smilte. Det her er vores valentingave til hinanden.


BMW K1300 GT, billedet fundet her.

En sms blev afsendt, og så gik jungletrommerne, så inden vi var nået hen til bilen, havde den første ringet og ønsket os tillykke.


Vi glæder os til foråret.

21 kommentarer:

  1. Sikke en gave i har givet hinanden :) Tillykke med den!

    SvarSlet
  2. Tak Anette :-) ja man bliver lidt småtosset, når børnene flytter hjemmefra og vi kun er os to :-)

    SvarSlet
  3. Helt forståeligt - og til lykke :o)

    SvarSlet
  4. Ja det er da en Valentines gave der er til af forstå... ;-)

    SvarSlet
  5. Se, dét er da en gave af format :)

    SvarSlet
  6. wauw for en pølsevogn! kan vi SÅ få noget forår:)
    tillykke til jer!

    SvarSlet
  7. Hold da op, det er da noget af en gave! Tillykke med den.

    SvarSlet
  8. Tak Nina, jep, endnu en grund til at længes efter foråret :-)

    pollyanna, nemlig :-)

    Esther, velkommen her, dette er en investering i glæde :-)

    tak Regitze, vi længes, gør vi, så vi køber rejsebøger og drømmer :-)

    Tak Oline, vi har jo en at bytte med, så vi ved hvad vi går ind til :-) frisk luft og masser af oplevelser :-)

    SvarSlet
  9. og hvis I skal ud på en lidt længere forårstur, så giver jeg kaffen...og kakaoén :-)

    SvarSlet
  10. Tak Anne, det er rart med sådan en invitation på den anden side af broen :-)

    SvarSlet
  11. wow, kan godt forestille mig hvor meget i glæder jer til forår. Tillykke med det flotte "dyr"

    SvarSlet
  12. Warw I er nogle modige mennesker. Jeg ved jo godt at medlemsskaren i MC klubberne er det grå guld. Der er rigtigt mange ældre, der kommer ræsende herforbi når de f.eks. skal en tur til Skagen og vil køre langs østkysten og ikke på motorvejen til Frederikshavn.

    SvarSlet
  13. Nå, nå så i hopper ikke på den der amerikanske kærligheds bølge, hvad vil du så lige kalde det der? Jeg syntes at det ser helt fantastisk ud og jeg tør vædde på at i så skal i gang med at planlægge ture :-)

    SvarSlet
  14. Den er da for SEJ!!! Tillykke med den - sikke nogle ture den kan tage jer med på! Kan godt forstå at I glæder jer til foråret. Kram herfra til jer to;o)

    SvarSlet
  15. Tillykke, Lene, den ser bare så dejlig ud!
    God lørdag til dig oppe i det nordjyske ;-)

    SvarSlet
  16. Hov, Lene, jeg glemte at skifte kode.

    SvarSlet
  17. Jeg forstår det overhovedet ikke - men hjertelig tillykke alligevel :)

    SvarSlet
  18. At det er en investering i glæde, det forstår jeg til fulde.

    Jeg elsker mine motorcykler :)

    SvarSlet
  19. Tillykke med den!! Den ser spændende ud... sikke nogle dejlige ture, det kan blive til!

    SvarSlet
  20. Jeg vil bare lige sige tillykke med den
    Kan du have en god weekend

    SvarSlet
  21. Tak Lis, det skal nok blive godt :-)

    Karin, vi kan ikke skjule at vi er en del af gråfolket ;-) Om vi er modige, det ved jeg ikke ;-)

    Marianne, vi var blevet bombarderet med røde hjerter i alle butikkerne, så vi blev enige om at det her måtte være vores hjertegave :-)

    Tak fru koch og kram tilbage, vi bliver så seje at se på :-)

    Tak madame, og du var genkendt :-)

    Tak Helle, det gjorde jeg heller ikke tidligere ;-)

    Esther, jeg synes nok jeg havde læst en gang at du kørte motorcykel :-)

    Tak Nille, det bliver spændende om den kan leve op til de gode ture vi har haft på den gamle :-)

    Tak Conny og i lige måde :-)

    SvarSlet