onsdag, april 08, 2009

ARRGGH!!!!!

Hvornår fik jeg ti tommelfingre?

6 kommentarer:

  1. Har du ikke en livline? Kan du ikke ringe til en ven?
    Uha sikke noget du har gang i :-)

    SvarSlet
  2. Det bliver da mere og mere spændende, Lene ;-)

    SvarSlet
  3. Jamen den slags kommer snigende som en tyv i natten, så det er svært at svare på for os andre. Lad os håde at du både har en pege- en skråtop - en ring- og en lillefinger inden aften;o)

    SvarSlet
  4. Anne,førhen var min mor livline,og det er lang tid siden jeg har strikket trøjer, men det skrider fremad - langsomt :-)

    jeanette, jeg er så bange for at gøre noget galt, så jeg tænker hele tiden, garanteret også over ting, jeg slet ikke skal tænke over :-)

    Fru koch, de kom tilbage til sidst :-) men det her er noget sværere end at forflytte en patient eller lejre en patient ;-)

    SvarSlet
  5. Haha, du har da dit at slås med :-)

    SvarSlet
  6. madame, jeg synes godt ikke det går så nemt ;-)

    SvarSlet