tirsdag, april 14, 2009

DEN VAR HER

Første gemte den sig længe bag skyer.


Senere dukkede den lidt mere frem.


Ved middagstid fik vi solstråler ind i huset, da havde jeg ikke tid til at fotografere.

Nu er det mørkt udenfor, luften virker tung som om en regnbyge var i vente.


Det må godt vente, landmanden er lige kørt ud med det første hold læggekartofler. Og jeg vil gerne nå at klippe roser ned i dag, men først skal jeg have fundet en opskrift på vildtlasagne. Min kære søn skal have lidt aftensmad, inden han kører videre til sin fritidsopgave som leder for en flok teenager in spe, så er der noget at stå imod med ;-)

3 kommentarer:

  1. Her har solen ligget bag tynde skyer, det meste af dagen, men for ½ time siden brød den endelig igennem, så jeg nyder det på min trappesten.

    Jeg krydser fingre for landmanden og at du når at klippe dine roser ned i dag.

    Vildtlasagne lyder da helt vidunderligt. Kunne du give et praj om opskriften ;-)

    SvarSlet
  2. Hejsa, her har solen været fremme hele dagen, jeg har dog slet ikke kunne nyde den før jeg gik hjem fra arbejde her klokken fem, det var en lang dag.
    Uhm hvor lyder det godt med vildtlasagne, det har jeg aldrig prøvet.
    God tirsdag

    SvarSlet
  3. Jeanette, og lasagnen smagte godt, så jeg skal nok skrive et indlæg med opskriften :-)

    Pernille, nu har vi aftensol, og det er dejligt :-)

    SvarSlet