tirsdag, april 21, 2009

FORÅRSAFTEN PÅ LANDET

Landmanden havde brug for hjælp søndag aften, da der skulle køres kartofler hjem fra kølehuset.

Jeg fik lov til at køre truck mellem de to gårde, og mens landmanden læssede vognen med kartoffelkasser, gik jeg på fotosafari.


Stenen står stadig, hvor den blev sat, da vi fik den op sidste forår, men jeg drømmer om at få den hjem i haven.


Jeg kan også finde små hvide blomster.


Og blå blomster.


Aftensolen går ned, mens jeg fotograferer


Og landmanden stabler kasser.


Så kører vi hjem og læsser første læs af.


Næste omgang finder jeg små lyserøde blomster


Og himlen flammer endnu mere.

10 kommentarer:

  1. Sikke en smuk solnedgang, så er det ikke værst at være ude!
    Dejlig tirsdag til dig.

    SvarSlet
  2. Fine bilder på ein stemningsfull kveld.
    Ha ein fin dag

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt, Lene! Naturen er helt enestående lige i øjeblikket.
    Ha' en dejlig torsdag :-)

    SvarSlet
  4. Hvor smukt og dejligt. Jeg synes det er helt vildt, at du kører truck. Det ville jeg elske ;-)

    SvarSlet
  5. Hej der.

    Sikke en god lille beretning fra dig. Billederne får mig til at føle jeg var med. :-)

    Hilsen
    Henriette
    http://defemibyen.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Du er nu ikke helt dum til at tage billeder :-)
    De motiver er bare rigtig godt spottet og indfanget.

    Den store sten kan jeg sagtens forestille mig kan pynte i en have, men den er vist ikke lige sådan at flytte rundt på.

    SvarSlet
  7. Rigtig smukke billeder du har taget mens du ventede,jeg kan godt forstå, du gerne vil have den sten hjem i haven.
    Kan du have en god dag

    SvarSlet
  8. Ja det var en smuk solnedgang - jeg var også ude med kameraet - god tirsdag :)

    SvarSlet
  9. Tak Oline, ja solnedgange er mit udsyn, mon ikke du har solopgangene ude på Djursland :-)

    Tak i lige måde solsikken, og velkommen her. Har lige været en smut over hos dig, og du bor sandelig lige ud til solnedgangen :-)

    Tak madame og en god aften til dig :-)

    Jeannette, jeg kører kun ude på vej. jeg har været ved at lave ulykker inde i huset, så der rører jeg ikke trucksen ;-)

    Tak Henriette, vi kommer vidt omkring via vores blogbesøg :-)

    Tak Ellen, nej der skulle en traktor og en gummiged til at få stenen op af jorden, men en skønne dag .... :-)

    Tak Conny, den kunne pynte rigtig godt :-)

    Tak Anette, solnedgangene lige nu er bare så smukke :-)

    SvarSlet
  10. Tak Christina,ogvelkommen her :-)

    jo landmanden har masser af traktorer, men vi skal vist være helt klar over hvor den skal stå før vi begynder med traktor og gummiged ;-)

    SvarSlet