tirsdag, april 21, 2009

FORRESTEN

Bare så du ikke tror, at jeg opgav ;-)

26 kommentarer:

  1. GUD, hvor ser du bare skide dejlig ud! Trøjen er smuk og klær' dig rigtig godt.

    Thumbs up, Lene :-)

    SvarSlet
  2. Naaaaaaij, hvor den klæder dig! :-D

    SvarSlet
  3. Hold op hvor ser den skøn ud den trøje, dejlig farve. Og du er da heller ikke værst :):)
    God tirsdag

    SvarSlet
  4. Så godt når en får gjort ferdig noe som har ligget på vent lenge.
    Nydelig jakke.
    Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlet
  5. Ja, den er godt nok blevet flot, men hvad klæder ikke en rose ;-)

    SvarSlet
  6. Hvor er den trøje dog flot...godt, du ikke gav op! :-)

    SvarSlet
  7. Hvor den (og du) flot :-) Skøn farve på trøjen..

    SvarSlet
  8. Tak Anita, i betragtning af hvor længe jeg har været om trøjen, så er det da godt at den passer og er dejlig at have på :-)

    Tak frk.bibo :-)

    Tak i lige måde Pernille, farven var jeg spændt på, men jeg kan også lide den :-)

    Tak i lige måde Fjordheim og velkommen her :-) Det er så skønt at få den færdig, den var ved at blive et kompleks ;-)

    Hvor er du sød Jeannette :-)

    Tak Lea, det var lige før, for jeg troede den var for lille, men det viser bare hvor lidt jeg ved om strikkede trøjer :-)

    Tak Margrethe :-)

    SvarSlet
  9. Må tilslutte mig alle de andre - men er oven i beundringen en anelse imponeret over, at du kunne forudse dette års modefarve, da du strikkede denne flotte trøje :-D

    SvarSlet
  10. Ellen, ja i betragtning af at jeg fik gavekort til garn for to år siden af mine søskende og købte garn for 1½ år siden. Gik et stykke tid før jeg begyndte at strikke fordi jeg var i tvivl :-)

    SvarSlet
  11. Jamen der er jo skrevet det der skal skrives....men jeg gentager gerne...Hvor er den blevet god og flot...den klæder dig så fint :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er den flot og den klæder dig super!

    SvarSlet
  13. Hej Lene - dejligt at se dig :)

    SvarSlet
  14. Smukt,smukt - både det ene og det andet ;)

    SvarSlet
  15. Den klæder dig super godt Lene.
    Og farven er lige i øjet.

    SvarSlet
  16. Pudsigt endelig at se et billede - som faktisk slet ikke stemte med mit indre billede... men det bliver det absolut ikke ringere af :-)

    SvarSlet
  17. Skønt billede - du kommer til at elske den trøje. :-))

    SvarSlet
  18. skøn trøje på en skøn kvinde. Rart at se dig :)

    SvarSlet
  19. Den er blevet rigtig flot Lene.

    SvarSlet
  20. Tak til jer alle, og sådan ser jeg altså ud :-)

    SvarSlet
  21. Jeg bliver helt glad i maven når jeg ser dit milde og smukke ansigt, Lene, og tænker på alt det du har betydet for os. Og for pokker, det er en flot trøje, du klæder lilla :-)

    SvarSlet
  22. Øij - den er bare så smuk! Lige som kvinden indeni :-)

    SvarSlet
  23. Alt er jo allerede skrevet, men jeg istemmer gerne. Hvor er den flot, Lene - og den klæder dig rigtig godt :-)

    SvarSlet
  24. Tusind tak Ella, og lilla er jo en farve som du bærer så flot :-)

    Tak Madame :-)

    Tak Helle, ja jeg kan ikke fremvise meget strik her, til gengæld er jeg rævestolt, når jeg får noget færdig :-)

    SvarSlet