torsdag, april 30, 2009

MORGENTID

En enkelt fridag ligger foran mig, der er nok at bruge den til, men først giver jeg mig selv lov til lidt morgentid.

Landmændene er gået ud, der er stadig fuld aktivitet i marken, og samtidig skal kartofler sorteres, så det bliver til lange dage for landmanden.


Vejret kan vi da ikke klage over, det er en nydelse med alle disse solrige dage. Solen er allerede oppe og i gang med at skinne på os, når jeg kører på arbejde om morgenen.


En kop te og lidt læsning, og så må jeg i gang.

11 kommentarer:

  1. Rigtig god fridag. Smukke billeder ;)

    SvarSlet
  2. Kære Lene.
    Jeg ønsker dig en god og solrig fridag..
    Det er nogle vidunderlige morgener, jeg bliver helt beruset over alt det liv.

    SvarSlet
  3. Det er herlig med slike morgener.
    Ha ein fin og solrik fridag

    SvarSlet
  4. Morgentid med lidt læsning og te til at lade op på - det kan kun blive en dejlig dag. Smukke billeder du har indfanget. God fridag til dig

    SvarSlet
  5. Stille og rolig morgner er de bedste :-)

    SvarSlet
  6. Rigtig god fridag Lene - vejret er med dig idag - så nyd det:)

    SvarSlet
  7. Sikke billeder, der emmer af fred og rolighed.

    Ønsker dig en rigtig dejlig fridag ;-)

    SvarSlet
  8. Nydelige solbilder. Her driver sola å kommer igjennom skyene nå.
    Det er ut til at det blir flott vær i morgen, og da blir det en masse motorsyklister å servere kaffe og vafler til. Håper vi får nok.
    Ønsker deg en riktig god dag :)

    SvarSlet
  9. Kan du have en rigtig god fridag, med alt det du skal igang med.
    Men husk at nyde solen

    SvarSlet
  10. Tak Anette :-)

    Tak Mette,der er så smukt derude :-)

    Tak solsikke, solen skinner dejligt :-)

    Tak Manna :-)

    åh ja Marianne :-)

    SvarSlet
  11. Tak fru koch, jeg prøver at nyde :-)

    Tak Jeannette :-)

    Tak Fjordheim, skal du have motorcyklister på besøg? :-)

    Conny, tak og det sidste var jeg ved at glemme :-)

    SvarSlet