tirsdag, april 28, 2009

OH WHAT A DAY

Da jeg kørte hjemmefra i morges, havde jeg ikke lige regnet med først at køre ind på gårdspladsen over aften.

Men sådan en dag har det været. Jeg havde to funktioner i dag, undervisningsansvarlig hvor der skulle lægges planer for kursusdage og ansvarshavende for afdelingen. Den sidste funktion tog helt over, og da en kollega havde brug for støtte og hjælp og gerne ville, det var mig der tog med, ja så endte landmanden og jeg med aftensmad købt på det nærmeste fast food sted.

Nu nyder jeg en kop te og prøver at samle tankerne, for i morgen er der atter en dag, her skal jeg vise sygeplejersker fra et medicinsk apopleksiafsnit rundt og fortælle om, hvordan vi observerer, plejer og vurderer en akut apopleksipatient.

12 kommentarer:

  1. Ja noen ganger er det godt å ikke vite hva dagen bringer før den er der. Ikke alltid ting blir som en tror. Godt å slappe av med en god kopp te da.
    Håper du får en god natt :)

    SvarSlet
  2. Tak Fjordheim, ja natten må gerne forløbe ukompliceret ;-)

    SvarSlet
  3. Sikke en dag du har haft. Godt du kunne være der for din kollega. Håber din dag i morgen bliver lidt mere fredelig ;)

    SvarSlet
  4. Det lyder som en hård dag, Lene. Sådan en har jeg også haft, dog ikke inden for dit fag :O) Jeg håber, du kan slappe mere af i morgen ...

    SvarSlet
  5. Tak Anette, det er jeg også glad for :-)

    Tak Madame, så er det godt at vi har et fristed at lade op i :-) Mon ikke du har fridag i morgen, det håber jeg.

    SvarSlet
  6. Håber du får en god nats søvn - uden det alt for mange kiloløft ;-)

    SvarSlet
  7. Ja, den slags dage er der jo en gang imellem. Bare de ikke kommer alt for tit, går det endda :-)
    Morgendagen lyder spændende - er det ikke altid rart at få lov at fortælle om det, man brænder for?

    SvarSlet
  8. Håber, at du efter denne dag får en rolig nat uden trolde!

    God nat, kære Lene ;-)

    SvarSlet
  9. Med sådan en lang arbejdsdag, som du har haft, håber jeg, at du får en god uforstyret nattesøvn.
    Fast food, ikke sundt, men dejligt i en travl hverdag.

    SvarSlet
  10. Hvor er de heldige at have Lene som underviser :-)

    SvarSlet
  11. Ja det er ikke altid at man ved hvad ens arbejdsdag bringer. Sådan er det altid for mig. Når jeg tager afsted om morgenen ved jeg aldrig hvor når jeg kommer hjem. Det kan være træls for man kan aldrig planlægge noget .
    Jeg håber du har fået en god nats søvn.
    Knus og god dag

    SvarSlet
  12. Tak Sister, jeg sov som en sten:-)

    Ellen, jo det er spændende at fortælle og det gik godt, men i går aftes havde jeg ingen energi ;-)

    Tak Jeannette,ingen trolde og dejlig nat :-)

    Manna, en gang imellem må man godt hoppe over det lave gærde :-)

    Tak Marianne :-) det er dejligt at du har tillid til mig :-)

    Tak Pernille :-) det må da være hårdt aldrig at vide hvornår arbejdsdagen slutter.

    SvarSlet