fredag, juli 31, 2009

BLODIGE UNDSKYLDNINGER

Overskriften er søgt, jeg ved det, men den får lov til at blive stående.

Det regnskabsarbejde går lidt langsomt, jeg hygger mig med alt muligt andet.

Men jeg blev altså også indkaldt til blodbanken med kort varsel, jeg har ganske almindeligt blod og det er der desværre åbenbart brug for.

Så det blev til en lille smuttur sidst på formiddagen til Aalborg, ikke noget indkøb eller andet sjovt (blogbesøg f.eks), bare ind på briksen, armen frem, solbærsaft i kruset og en snak om plejen af apopleksipatienter, forskellen mellem for 20 år siden og så i dag, og så ud igen med plaster på armen.

Nu er jeg hjemme igen, har talt med datteren, har besøgt blogge og mangler at spise frokost, men jeg må da vist hellere komme lidt op i omdrejninger, hvis jeg har intentioner om at nå at komme til at bogføre lidt.

6 kommentarer:

  1. Blodige undskyldninger eller ej - Sikke et skønt stemningsfyldt billede... ;-)

    SvarSlet
  2. Tak Jeannette Mariae, det er fra Eidfjord :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med dine fotos fra Norge- de er bare superflotte.
    Sjovt så forskellige vi er- Jeg ELSKER når alle er af hus og jeg bare er helt alene hjemme med hunden og der falder ro over det hele.

    SvarSlet
  4. Tak Karin, jeg elsker også at være alene hjemme OM dagen og først på aftenen, ikke når jeg skal sove eller mørket falder på :-)

    jeg elsker mit stille hus lige nu, ingen forstyrrer mig :-)

    SvarSlet
  5. Nydeleg bilde!
    Eg har lest gjennom fleire innlegg her no.

    Eg likar heller ikkje å vere heime heilt åleine, spesielt ikkje vintersdag for då er det så lenge mørkt.

    Vakkert innlegg om turen til Finse. Eg likte også innlegget om vegkyrkjer.

    God helg min venn :)))

    SvarSlet
  6. Tak Marie :-) og også en god weekend til dig :-)

    Næh de mørke aftener er det godt at være to sammen :-)

    SvarSlet