onsdag, juli 29, 2009

EN AF DE DAGE

Jeg er træt, og så er det vist sagt.


blomster i Norge

13 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt billede! Jeg tror aldrig, jeg har set sådan en blomst før.

    SvarSlet
  2. Kender det godt - også én af de dage hér. Men dagens 30 minutters motion er nu alligevel klaret. ;) Hav en god og afslappende aften.

    SvarSlet
  3. Så må du hvile dig så meget du nu kan :-)

    SvarSlet
  4. Nogle dage er bare sådan, men træls.:)

    SvarSlet
  5. Håber du fik hvilet ud... Træthed er ikke til at spøge med.

    Kærlig hilsen JM ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg tror den hedder Blæresmælde på dansk. Jeg kender den fra ferier som barn på Fuglsølejren på Mols, hvor vi tog blomsterne af og hen til en flise og så trampede på den. Så gav den et højt smæld- deraf navnet.
    Den er tydeligvis i familien med dag og aftenpragtstjernen vi har i Danmark, men Blæresmælden ser jeg aldrig mere

    SvarSlet
  7. Håber du får hvilet ud,så du kan blive frisk igen.

    SvarSlet
  8. Sikke da en smuk blomst !
    Få nu hvilet :)

    Knus

    SvarSlet
  9. Håber du fik hvilet og der er kommet lidt mere energi tilbage på kontoen!

    SvarSlet
  10. Brug din træthed til at slappe af og lave ingenting:)

    SvarSlet
  11. Velkommen i klubben!!

    SvarSlet
  12. Sådan er der nogle dage indimellem - som bare skal overståes.
    Jeg håber, at du finder lidt energi snart igen :)

    SvarSlet
  13. Tak alle sammen :-)

    SvarSlet