fredag, juli 24, 2009

SMILENDE VELKOMST

Hvordan kan man andet end smile og le, når ens kolleger bare er så dejlige, og nu får jeg chancen for at være sammen med tidligere kolleger i to uger, for det meste af min afdeling går på ferie de næste uger.

Jeg fik en blid start, havde to selvhjulpne patienter, så der blev tid til at tjekke mail, snakke stillingsannoncer og undervisningsplan i efteråret med chefen og finde vores forslag til pjece om TCI, forbipasserende blodprop, frem.

Hver dag kommer der mennesker ind med denne diagnose, hvor symptomerne forsvinder indenfor 24 timer, og ikke alle tager det som et varsel til at få kigget på levevis og livsstil. Jeg håber, pjecen kan være med til at fortælle dem om, hvor de kan sætte ind.


Og nu er jeg klar til at byde mine gæster velkommen med et smil.

Ha en god aften.

7 kommentarer:

  1. Det er så dejligt at møde tilbage efter ferie til glade kolleger - dejligt :)

    SvarSlet
  2. Uhm, i lige måde god aften. Flot bord. Og et smil i hverdagen, på job eller gade, er altid skønt.

    SvarSlet
  3. Godt at møde veloplagte og glade mennesker efter en god ferie :-)

    SvarSlet
  4. Smukt bord, du har dækket Lene.

    SvarSlet
  5. Pernille, helt utroligt dejligt :-)

    frkbibo, smil er en gave at få :-)

    Miri, nemlig :-) og nu kan jeg sende dem på ferie med et smil :-)

    Tak Mette :-)

    SvarSlet
  6. Det er ikke nemt, at få set på livsstil og levevis efter den diagnose - ihvertfald ikke nemmere end uden diagnosen.

    SvarSlet
  7. Næh Helle, men du kom da i gang med at gå så vidt jeg husker :-)

    SvarSlet