lørdag, april 10, 2010

DET MENER DU IKKE!

Han så på mig med spørgende øjne.

Hans ansigt var gråblegt af støvet fra de sten, han måtte skære i for at få terrassepuslespillet til at gå op.

Øjnene var trætte, kroppen viste med sit tydelig sprog, at ryg og ben godt kunne mærke en lang dag på knæ, og at de var blevet tvunget ud i mærkelige stillinger for at lægge de sidste fliser langs huset.

DSC01331

Jeg mente det! Mine fødder smertede, mine hænder ligeså, men så er det, at man netop skal gøre det.

Så traveskoene kom på,og vi gik 3 km, mens solen gik ned.

Det har været en dejlig dag.

14 kommentarer:

  1. I er godt nok seje - hatten af for det, godt gået :-)

    SvarSlet
  2. I er bare SÅ seje, Lene - og tillykke med at være færdige :-)

    SvarSlet
  3. Jammen har dere vært flinke.
    Kos dere med nye terrasse.
    Ha en flott søndag :)

    SvarSlet
  4. Tak Margrethe, nu sover gemalen og jeg vil hen og læse i sofaen :-)

    Tak Liselotte, der er en motorcykel, der trækker i morgen, så vi ville være færdige i dag :-)

    Tak Hanne :-)

    Tak Astrid og må du også få en god søndag :-)

    SvarSlet
  5. Hvor hyggeligt - og ekstra skønt med hjemmehygge bagefter :-)

    SvarSlet
  6. Stine, jeg er stille for så kan jeg bestemme over fjernbetjeningen :-)

    SvarSlet
  7. I får lige gjort det, vi andre tænker på, at vi burde gøre.
    Det lyder som en god dag, I har haft.

    God søndag.

    SvarSlet
  8. Tak i lige måde Eva. Det er som om foråret giver lyst til at gøre noget ved livsstilen :-)

    SvarSlet
  9. Sådan ! seje mennesker :-)

    SvarSlet
  10. Ahhh hvor dejligt, det kræver lidt ekstra lige at gøre og mene det, men det er så skønt når man kommer afsted, ud i solnedgangen.
    Ha' en dejlig da på de 2-hjulede:-)

    SvarSlet
  11. Miri, så håber vi at vi kan blive ved med at holde fast i gåture, så det bliver vane :-)

    Inge, det var skønt og vi håber at motorcyklen kommer ud i dag (jeg sidder bagpå) :-)

    SvarSlet
  12. Godt du fik ham med!
    hilsen conny (uden blog)

    SvarSlet
  13. Coony, og nu får jeg ham ikke med mere :-)Foråret giver ham et bestemt målrettet blik og intet, end ikke fester og lignende, kan få ham af sporet :-)

    SvarSlet